- 0243-262001
- 0243-262224
Serviciul public de salubrizare
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte si studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
- Situatia platilor (executia bugetara)
- Venituri Salariale
- Situația anuală a finanțărilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fără scop patrimonial
- Indicatori buget local
- Registrul de datorii publice
- Registrul de garantii locale
- Cont unic amenzi
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Declaratii de avere si de interese
- Protecția datelor cu caracter personal
- Comisia paritară
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. IL
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Tichete sociale – masa calda
- Venit minim garantat
- Violenta in familie
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Producatori agricoli
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante

– Codul etic al Serviciului de salubrizare al Comunei Sfantu Gheorghe: click aici
– Organigrama Serviciului public de salubrizare al Comunei Sfantu Gheorghe: click aici
– Regulament de organizare si functionare a cimitirelor de pe raza Comunei Sfantu Gheorghe: click aici
– Stat de functii al Serviciului public de salubrizare la Comunei Sfantu Gheorghe: click aici
– Taxe privind organizarea, functionarea si administrarea cimitirelor din Comuna Sfantu Gheorghe: click aici
Cariera
- Raport final nr. 6181 din 04.10.2022 privind concursul organizat pentru funcția de administrator Serviciul Public de Salubrizare Vizualizare
- Proces verbal nr. 6179 din 04.10.2022 privind susținere probă interviu ocupare post administrator Serviciul Public de Salubrizare Vizualizare
- Proces verbal nr. 6171 din 04.10.2022 probă scrisă concurs administrator Serviciul Public de Salubrizare Vizualizare
- Proces verbal nr. 6026 din 27.09.2022 selecție dosare concurs administrator în cadrul Serviciului pulic de Salubrizare Vizualizare
- Anunt din 09.09.2022 Primăria comunei Sfântu Gheorghe, judeţul Ialomiţa organizează concurs pentru ocuparea unui post vacant de administrator din cadrul Serviciului Public de Salubrizare a localitatii Vizualizare
- Anunt din 09.09.2022 Primăria comunei Sfântu Gheorghe, judeţul Ialomiţa organizează concurs pentru ocuparea unui post vacant de administrator din cadrul Serviciului Public de Salubrizare a localitatii Vizualizare
- Proces verbal nr. 4157 din 29.06.2022 privind proba interviu concurs sofer (autogunoiera) Serviciul Public de Salubrizare al comunei Sfantu Gheorghe Vizualizare
- Proces verbal nr. 4045 din 23.06.2022 privind selectie dosare candidati concurs sofer (autogunoiera) Serviciul Public de Salubrizare al comunei Sfantu Gheorghe Vizualizare
- Anunt din 03.06.2022 privind organizare concurs pentru ocuparea unui post vacant de sofer (autogunoiera) in cadrul Serviciului Public de Salubrizare al comunei Sfantu Gheorghe. Vizualizare
- Anunț organizare concurs pentru ocuparea unui post vacant de administrator din cadrul Serviciului Public de Salubrizare al Localitații (Adaugat la data 18.11.2021) Vizualizare
Buget
Hotărâri:
Anul 2022
- HCL nr.71 din 28 iulie 2022 privind completarea Programului de achizitii publice pentru Serviciul de Salubrizare Vizualizare
- HCL nr.67 din 09.06.2022 privind aprobarea taxei de salubrizare Vizualizare
- HCL nr.66 din 09.06.2022 privind aprobarea Contractului de delegare a gestiunii serviciului public de salubrizare Vizualizare
- HCL nr.64 din 09.06.2022 privind incetarea contractului de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare Vizualizare
- HCL nr.29 din 09.03.2022 privind aprobare tarife salubrizare Vizualizare
- HCL nr.18 din 10.02.2022 privind aprobarea fisei de fundamentare a tarifului de salubrizare Vizualizare
- Planul de integritate al Serviciului Public de Salubrizare Sf. Gheorghe nr. 199 din 28.03.2022 Vizualizare
- HCL nr.17 din 10.02.2022 privind acordarea unei subventii catre Serviciul public de salubrizare al localitatii Vizualizare
- HCL nr.5 din 10.02.2022 privind aprobarea programului anual al achizitiilor publice pentru serviciul public de salubrizare Vizualizare
Anul 2021
- HCL nr.47 din 27.05.2021 privind aprobarea Programului anual al achizitiilor publice pentru Serviciul public de Salubrizare Vizualizare
Anul 2020
– Bugetul pe anul 2020 al Serviciului public de salubrizare Vizualizare
– HCL nr. 03 din 30.01.2020 aprobarea Strategiei anuale a achizitiilor publice pentru anul 2020 Vizualizare
- anexa nr. 1 la HCL nr.3 din 30.01.2020 Vizualizare
- anexa nr. 2 la HCL nr.3 din 30.01.2020 Vizualizare
Anul 2019
– HCL nr. 63 din 07.08.2019 privind implementarea instrumentului economic ,,plateste penru cat arunci,, prevazut de Legea nr. 211: click aici
– HCL nr. 62 din 07.08.2019 privind aprobarea contraventiilor Servici Salubrizare: click aici
– Anexa la HCL nr. 57 din 07.08.2019 taxe serviciu salubrizare: click aici
– HCL nr. 27 din 28.03.2019 privind modificarea unor prevederi cuprinse in anexa HCL nr. 90 din 29.11.2018 privind Regulamentul de organizare si functionare a cimitirelor din Comuna Sfantu Gheorghe: click aici