- 0243-262001
- 0243-262224
Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte si studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
- Situatia platilor (executia bugetara)
- Venituri Salariale
- Situația anuală a finanțărilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fără scop patrimonial
- Indicatori buget local
- Registrul de datorii publice
- Registrul de garantii locale
- Cont unic amenzi
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Declaratii de avere si de interese
- Protecția datelor cu caracter personal
- Comisia paritară
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. IL
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Tichete sociale – masa calda
- Venit minim de incluziune
- Violenta in familie
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Producatori agricoli
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
2024
- Proces verbal nr. 5703 din 13.09.2024 privind probă scrisă la concurs Contabil in cadrul Clubului Sportiv Progresul Sântul Gheorghe Vizualizare
- Extras Proces verbal nr. 5703 din 13.09.2024 privind probă scrisă la concurs Contabil in cadrul Clubului Sportiv Progresul Sântul Gheorghe Vizualizare
- Raport final nr. 5701 din 13.09.2024 privind concurs Director in cadrul Clubului Sportiv Progresul Sântul Gheorghe Vizualizare
- Proces verbal nr. 5699 din 13.09.2024 privind probă interviu la concurs Director in cadrul Clubului Sportiv Progresul Sântul Gheorghe Vizualizare
- Proces verbal nr. 5698 din 13.09.2024 privind probă scrisă la concurs Director in cadrul Clubului Sportiv Progresul Sântul Gheorghe Vizualizare
- Extras Proces verbal nr. 5698 din 13.09.2024 privind probă scrisă la concurs Director in cadrul Clubului Sportiv Progresul Sântul Gheorghe Vizualizare
- Extras proces verbal din 06.09.2024 privind selectia dosarelor la concurs Director in cadrul Clubului Sportiv Progresul Sântul Gheorghe Vizualizare
- Extras proces verbal din 06.09.2024 privind selectia dosarelor la concurs Contabil in cadrul Clubului Sportiv Progresul Sântul Gheorghe Vizualizare
- Extras proces verbal din 03.09.2024 privind selectia dosarelor la concurs Administrator in cadrul Serviciului Public de Salubrizare Vizualizare
- Proces verbal nr. 5241 din 28.08.2024 privind selectarii dosarelor la concurs bucatar in cadrul Centrului de zi Viitorul Vizualizare
- Anunt nr. 5124 din 23.08.2024 privind organizare concurs Antrenor in cadrul Clubului Sportiv Progresul Sfântu Gheorghe Vizualizare
- Anunt nr. 5123 din 23.08.2024 privind organizare concurs Contabil in cadrul Clubului Sportiv Progresul Sfântu Gheorghe Vizualizare
- Anunt nr. 5122 din 23.08.2024 privind organizare concurs Director in cadrul Clubului Sportiv Progresul Sfântu Gheorghe Vizualizare
- Anunt nr. 4975 din 19.08.2024 privind organizare concurs Administrator in cadrul Serviciului Public de Salubrizare Sfântu Gheorghe Vizualizare
- Anunt nr. 413 din 12.08.2024 privind organizare concurs bucatar in cadrul Centrului de zi Viitorul. Vizualizare
2023
- Raport final nr. 3572 din 10.05.2023 concurs muncitor necalificat Centrul de zi Viitorul Vizualizare
- Proces verbal nr. 3571 din 10.05.2023 interviu concurs muncitor necalificat Centrul de zi Viitorul Vizualizare
- Proces verbal nr. 3568 din 10.05.2023 proba practica concurs muncitor necalificat Centrul de zi Viitorul Vizualizare
- Proces verbal nr. 3561 din 10.05.2023 privind interviu cosilier al Primarului Vizualizare
- Proces verbal nr. 137 din 24.04.2023 privind selecție dosare concurs muncitor necalificat Centrul de zi Viitorul Vizualizare
- Anunt nr. 2855 din 10.04.2023 privind concurs muncitor necalificat Centrul de zi Viitorul Vizualizare
- Anunt nr. 2818 din 10.04.2023 privind concurs consilier achizitii publice Vizualizare
- Proces verbal nr. 2866 din 11.04.2023 privind selectare dosare concurs Referent, clasa III, grad principal, Compartiment Registrul Agricol, Fond Funciar Vizualizare
- Anunt concurs din 17.03.2023 Referent, clasa III, grad principal, Compartiment Registrul Agricol, Fond Funciar Vizualizare
- Anexa nr 4 formular de incriere la concurs Vizualizare
- Proces verbal nr. 1618 din 03.03.2023 privind proba interviu la concursul pentru ocuparea postului de administrator in cadrul Serviciului Public de Salubrizare Vizualizare
- Proces verbal nr. 1566 din 02.03.2023 privind proba scrisa la concursul pentru ocuparea postului de administrator in cadrul Serviciului Public de Salubrizare Vizualizare
- Proces verbal din 23.02.2023 selectare dosar concurs administrator din cadrul Serviciului Public de Salubrizare al localitatii Vizualizare
- Anunt nr. 953 din 07.02.2023 Primăria comunei Sfântu Gheorghe, judeţul Ialomiţa organizează concurs pentru ocuparea unui post vacant de administrator din cadrul Serviciului Public de Salubrizare al localitatii Vizualizare
- Raport final nr. 695 din 31.01.2023 privind concurs Educator Centrul de Zi Viitoru Vizualizare
- Proces verbal nr. 694 din 31.01.2023 privind proba interviu concurs Educator Centrul de Zi Viitorul Vizualizare
- Proces verbal nr. 658 din 30.01.2023 privind proba scrisa concurs Educator Centrul de Zi Viitorul Vizualizare
- Proces verbal nr. 469 din 19.01.2023 privind selectare dosare concurs Educator Centrul de Zi Viitorul Vizualizare
- Anunt nr. 23 din 03.01.2023 Primăria comunei Sfântu Gheorghe, judeţul Ialomiţa organizează concurs pentru ocuparea unui post contractual vacant de Educator, studii medii în cadrul Centrului de zi Viitorul , cu ½ normă (4 ore /zi) Vizualizare
2022
- Raport final nr. 7782 din 21.11.2022 examen de promovarefunctia de referent, Clasa III, superior Vizualizare
- Proces verbal nr. 7781 din 21.11.2022 proba interviu la examenul de promovare functia Referent, Clasa III, Superior Vizualizare
- Proces verbal nr. 7763 din 21.11.2022 proba scrisa la examenul de promovare functia Referent, Clasa III, Superior Vizualizare
- Rezultatul selectiei dosarelor de inscriere la examenul pentru promovare in grad profesional (Adaugat la data 10.11.2022) Vizualizare
- Raportul final nr. 7376 din 08.11.2022 al concursului pentru ocuparea postului de Sef Centru in cadrul Centrului de zi Viitorul Vizualizare
- Proces verbal nr. 7375 din 08.11.2022 proba interviu la concursul pentru ocuparea postului de Sef Centru in cadrul Centrului de zi Viitorul Vizualizare
- Proces verbal nr. 7369 din 08.11.2022 proba scrisa la concursul pentru ocuparea postului de Sef Centru in cadrul Centrului de zi Viitorul Vizualizare
- Proces verbal nr. 7067 din 31.10.2022 privind selectie dosare concurs Sef Centru in cadrul Centrului de zi Viitorul Vizualizare
- Dispoziția Primarului nr. 242 din 18.10.2022 privind constituirea comisiilor de concurs post Sef Centru in Cadrul Centrului de zi Viitorul Vizualizare
- Anunt nr. 6551 din 19.10.2022 examen de promovare in grad profesional Vizualizare
- Raport final concurs asistent social in cadrul Centrului de zi Viitorul – nr. 6306 din 10.10.2022 Vizualizare
- Proces verbal nr. 6305 din 10.10.2022 probă interviu concurs asistent social in cadrul Centrului de zi Viitorul Vizualizare
- Proces verbal nr. 6304 din 10.10.2022 probă scrisa concurs asistent social in cadrul Centrului de zi Viitorul Vizualizare
- Raport final nr. 6181 din 04.10.2022 privind concursul organizat pentru funcția de administrator Serviciul Public de Salubrizare Vizualizare
- Proces verbal nr. 6179 din 04.10.2022 privind susținere probă interviu ocupare post administrator Serviciul Public de Salubrizare Vizualizare
- Proces verbal nr. 6171 din 04.10.2022 probă scrisă concurs administrator Serviciul Public de Salubrizare Vizualizare
- Raport final nr. 6157 din 03.10.2022 privind concursul organizat pentru funcția de educator in cadrul Centrului de Zi Viitorul Vizualizare
- Proces verbal nr. 6156 din 03.10.2022 privind susținere probă interviu ocupare post educator Centrul de Zi Viitorul Vizualizare
- Proces verbal nr. 6150 din 03.10.2022 probă scrisă concurs educator Centrul de zi Viitorul Vizualizare
- Raport final nr. 6123 din 30.09.2022 privind concursul organizat pentru postul de functionar in cadrul Centrului de Zi Viitorul Vizualizare
- Proces verbal nr. 6122 din 30.09.2022 privind susținere probă interviu ocupare post funtionar Centrul de Zi Viitorul Vizualizare
- Proces verbal nr. 6121 din 30.09.2022 probă scrisă concurs functionar Centrul de zi Viitorul Vizualizare
- Raport final nr. 6120 din 30.09.2022 privind concursul organizat pentru funcția de magaziner in cadrul Centrului de Zi Viitorul Vizualizare
- Proces verbal nr. 6116 din 30.09.2022 privind selectie dosare concurs asistent social Centrul de Zi Viitorul Vizualizare
- Proces verbal nr. 6114 din 30.09.2022 privind susținere probă scrisă ocupare post magaziner Centrul de Zi Viitorul Vizualizare
- Proces verbal nr. 191 din 26.09.2022 privind susținere probă interviu ocupare post magaziner Centrul de Zi Viitorul Vizualizare
- Proces verbal nr. 6026 din 27.09.2022 selecție dosare concurs administrator în cadrul Serviciului pulic de Salubrizare Vizualizare
- Proces verbal nr. 5968 din 23.09.2022 selectie dosare concurs post vacant de educator Centrul de zi Viitorul Vizualizare
- Proces verbal nr. 5935 din 22.09.2022 selectie dosare concurs post vacant de Funcționar Centrul de zi Viitorul Vizualizare
- Proces verbal nr. 5934 din 22.09.2022 selectie dosare concurs post vacant de Magaziner Centrul de zi Viitorul Vizualizare
- Anunt din 09.09.2022: Primăria comunei Sfântu Gheorghe, judeţul Ialomiţa organizează concurs pentru ocuparea a unui post contractual vacant de Functionar debutant, studii medii în cadrul Centrului de zi Viitorul Vizualizare
- Anunt din 09.09.2022 Primăria comunei Sfântu Gheorghe, judeţul Ialomiţa organizează concurs pentru ocuparea unui post vacant de administrator din cadrul Serviciului Public de Salubrizare a localitatii Vizualizare
- Anunt din 09.09.2022 Primăria comunei Sfântu Gheorghe, judeţul Ialomiţa organizează concurs pentru ocuparea unui post contractual vacant de magaziner, debutant în cadrul Centrului de zi Viitorul Vizualizare
- Anunt din 09.09.2022 Primăria comunei Sfântu Gheorghe, judeţul Ialomiţa organizează concurs pentru ocuparea a două posturi contractuale vacant de Educator, studii superioare în cadrul Centrului de zi Viitorul , cu ½ normă(4 ore /zi) Vizualizare
- Anunt din 09.09.2022 organizare concurs pentru ocuparea unui post vacant de asistent social debutant (1/2 normă) din cadrul Centrului de zi Viitorul Vizualizare
- Proces verbal nr. 5491 din 01.09.2022 Comisie concurs educator Centrul de Zi Viitorul – neprezentare candidate proba scrisa Vizualizare
- Raport final nr. 5483 din 01.09.2022 privind concursul organizat pentru funcția de functionar in cadrul Centrului de Zi Viitorul Vizualizare
- Proces verbal nr. 5480 din 01.09.2022 privind probă scrisă, concurs pentru ocuparea postului de funcționar debutant, studii medii Centrul de zi Viitorul Vizualizare
- Raport final nr. 5455 din 31.08.2022 privind concursul organizat pentru funcția de magaziner in cadrul Centrului de Zi Viitorul Vizualizare
- Proces verbal nr. 5419 din 31.08.2022 privind susținere probă scrisă ocupare post magaziner Centrul de Zi Viitorul Vizualizare
- Raportul final al concursului nr. 5410 din 30.08.2022 pentru ocuparea postului de bucatar la Centrul de zi Viitorul Vizualizare
- Proces verbal nr. 5409 din 30.08.2022 privind interviu la concursul pentru ocuparea postului de bucatar la Centrul de zi Viitorul Vizualizare
- Proces verbal nr. 5402 din 30.08.2022 privind proba practica la concursul pentru ocuparea postului de bucatar la Centrul de zi Viitorul Vizualizare
- Proces verbal nr. 5290 din 24.08.2022 selectare dosare concurs post vacant de Funcționar debutant Centrul de zi Viitorul – Buturugaru Alina Vizualizare
- Proces verbal nr. 5258 din 24.08.2022 privind selectare dosare pentru ocuparea a două posturi educator în cadrul Centrului de Zi Viitorul Vizualizare
- Anunt nr. 5238 din 23.08.2022 privind proces verbal selectie dosare concurs magaziner Centrul de Zi Viitorul Vizualizare
- Anunt nr. 5219 din 22.08.2022 privind proces verbal selectie dosare concurs bucatar Centrul de Zi Vizualizare
- Raport final concurs compartiment cadastru nr. 5006 din 08.08.2022 Vizualizare
- Proces verbal nr. 5005 din 08.08.2022 privind susținere interviu concurs referent compartiment cadastru Vizualizare
- Proces verbal nr. 5002 din 08.08.2022 privind susținere probă scrisă concurs referent compartiment cadastru Vizualizare
- Anunt: Primăria comunei Sfântu Gheorghe, judeţul Ialomiţa organizează concurs pentru ocuparea unui post contractual vacant de magaziner, debutant în cadrul Centrului de zi Viitorul. (Adaugat la data 05.08.2022) Vizualizare
- Anunt: Primăria comunei Sfântu Gheorghe, judeţul Ialomiţa organizează concurs pentru ocuparea unui post contractual vacant de bucătar în cadrul Centrului de zi Viitorul. (Adaugat la data 05.08.2022) Vizualizare
- Anunt: Primăria comunei Sfântu Gheorghe , judeţul Ialomiţa organizează concurs pentru ocuparea a două posturi contractuale vacant de Functionar debutant, studii medii în cadrul Centrului de zi Viitorul (Adaugat la data 05.08.2022) Vizualizare
- Anunt: Primăria comunei Sfântu Gheorghe , judeţul Ialomiţa organizează concurs pentru ocuparea a două posturi contractuale vacant de Educator, studii superioare în cadrul Centrului de zi Viitorul , cu ½ normă(4 ore /zi) (Adaugat la data 05.08.2022) Vizualizare
- Anunt: Primăria comunei Sf ântu Gheorghe , judeţul Ialomiţa organizează concurs pentru ocuparea unui post contractual vacant de muncitor calificat(fochist), treapta IV în cadrul Centrului de zi Viitorul. (Adaugat la data 05.08.2022) Vizualizare
- Proces verbal nr. 4180 din 30.06.2022 privind proba interviu concurs consilier achizitii publice Vizualizare
- Proces verbal nr. 4157 din 29.06.2022 privind proba interviu concurs sofer (autogunoiera) Serviciul Public de Salubrizare al comunei Sfantu Gheorghe Vizualizare
- Anunt nr. 4072 din 24.06.2022 privind organizare concurs Referent clasa III grad profesional principal compartiment registrul agricol Vizualizare
- Proces verbal nr. 4052 din 23.06.2022 privind selectie dosare candidati concurs consilier treapta II achizitii publice Vizualizare
- Proces verbal nr. 4045 din 23.06.2022 privind selectie dosare candidati concurs sofer (autogunoiera) Serviciul Public de Salubrizare al comunei Sfantu Gheorghe Vizualizare
- Proces verbal nr. 4052 din 23.06.2022 privind selectie dosare candidati concurs consilier treapta II achizitii publice Vizualizare
- Proces verbal nr. 4045 din 23.06.2022 privind selectie dosare candidati concurs sofer (autogunoiera) Serviciul Public de Salubrizare al comunei Sfantu Gheorghe Vizualizare
- Proces verbal nr. 4038 din 22.06.2022 privind nedepunere dosare concurs asistent social Vizualizare
- Anunt din 17.06.2022 privind organizare concurs pentru ocuparea unui post vacant de sofer in cadrul SC Apa Canalizare Progresul Sfantu Gheorghe Vizualizare
- Anunt din 03.06.2022 privind organizare concurs pentru ocuparea unui post vacant de sofer (autogunoiera) in cadrul Serviciului Public de Salubrizare al comunei Sfantu Gheorghe. (Adaugat la data 03.06.2022) Vizualizare
- Anunt din 03.06.2022 privind organizare concurs pentru ocuparea unui post contractual vacant de consilier achizitii, treapta II, in cadrul compartimentului achiziții publice, lucrări publice, protecția mediului. (Adaugat la data 03.06.2022) Vizualizare
- Anunt din 03.06.2022 organizare concurs pentru ocuparea unui post vacant de asistent social debutant (1/2 normă) din cadrul Centrului de zi Viitorul (Adaugat la data 03.06.2022) Vizualizare
- Anunt din 12.05.2022 organizare concurs pentru ocuparea unui post vacant de asistent social debutant (1/2 normă) din cadrul Centrului de zi Viitorul (Adaugat la data 12.05.2022) Vizualizare
- Dispozitie Primar nr.59 din 18.04.2022 privind anularea concursului organizat pentru ocuparea postului de asistent social debutant din cadrul Centrului Social de zi Viitorul Vizualizare
- Dispozitie nr. 58 din 05.04.2022 constituirea comisiei de concurs si solutionare a contestatiilor pentru concurs asistent social debutant Centrul Social de Zi Viitorul Vizualizare
- Anunt organizare concurs din 04.04.2022 privind post vacant de asistent social debutant din cadrul Centrului de zi Viitorul Vizualizare
2021
- Centralizator nominal la concurs administrator Serviciul Public de Salubritate (Adaugat la data 22.12.2021) Vizualizare
- Rezultat probei scrise la concurs administrator Serviciul Public de Salubritate (Adaugat la data 22.12.2021) Vizualizare
- Rezultatul selectiei dosarelor de inscriere la concurs administrator Serviciul Public de Salubritate (Adaugat la data 16.12.2021) Vizualizare
- Proces verbal din 16.12.2021 privind rezultatul selectarii dosarelor concurs administrator Serviciul Public de Salubrizare (Adaugat la data 16.12.2021) Vizualizare
- Rezultat final din 07.12.2021 concurs promovare in grad profesional polițist local cls. I SUPERIOR Vizualizare
- Rezultat interviu examen din 07.12.2021 promovare in grad profesional Vizualizare
- Rezultat probă scrisă din 07.12.2021 examen promovare in grad profesional Vizualizare
- Rezultate finale din 06.12.2021 privind concurs pentru promovare in grad profesional Vizualizare
- Rezultat din 06.12.2021 privind probă scrisă promovare in grad profesional Vizualizare
- Rezultat din 06.12.2021 privind proba interviu examen promovare in grad profesional Vizualizare
- Adresa nr. 6816 din 03.12.2021 Rezultate selectie dosare inscriere la examenul pentru promovare in grad profesional Vizualizare
- Anunț organizare concurs pentru ocuparea unui post vacant de administrator din cadrul Serviciului Public de Salubrizare al Localitații (Adaugat la data 18.11.2021) Vizualizare
- Anunt nr. 6291 din 03.11.2021 examene de promovare in grad profesional Vizualizare
- Raport final concurs nr. 3778 din 15.06.2021 Vizualizare
- Proces verbal din 14.06.2021 proba scrisa examen promovare in grad profesional – Referent superior compartiment executari silite, petitii, arhiva Vizualizare
- Proces verbal din 14.06.2021 proba scrisa examen promovare in grad profesional – Inspector principal compartiment asistenta sociala, stare civila Vizualizare
- Proces verbal din 11.06.2021 rezultatul selectarii dosarelor examen Jicu Victoria Vizualizare
- Proces verbal din 11.06.2021 rezultatul selectarii dosarelor examen Anghel Iancu Vizualizare
- Raport final nr. 3507 din 31.05.2021 Concurs muncitor necalificat Serviciul Public de salubrizare Vizualizare
- Proces verbal din 31.05.2021 Concurs – proba interviu muncitor necalificat Serviciul Public de salubrizare Vizualizare
- Proces verbal nr. 3447 din 27.05.2021 privind proba scrisa concurs salubrizare muncitor necalificat Vizualizare
- Proces verbal nr. 3378 din 24.05.2021 ocupare functie Serviciul Public de Salubrizare Vizualizare
- Anunt nr. 3073 din 11.05.2021 privind examen de promovare in grad profesional superior compartiment executari silite petitii arhiva inspector Clasa I grad profesional principal Vizualizare
- Rezultate finale concurs examen de promovare in grad profesional (Adaugat la data 29.04.2021) Vizualizare
- Rezultat interviu examen de promovare in grad profesional (Adaugat la data 29.04.2021) Vizualizare
- Anunt nr. 2798 din 27.04.2021 privind concurs muncitor necalificat Serviciul Public de Salubrizare Vizualizare
- Rezultat proba scrisa examen promovare in grad profesional (Adaugat la data 27.04.2021) Vizualizare
- Rezultat concurs proba scrisa inaintare in grad profesional Cristache Elena Cristina (Adaugat la data 26.04.2021) Vizualizare
- Proces verbal din 26.04.2021 privind rezultatul selectarii dosarelor examen promovare grad profesional – referent principal Vizualizare
- Concurs rezultatul selectiei dosarelor referent Cristache Cristina Vizualizare
- Anunt concurs nr. 1851 din 23.03.2021 – examen de promovare Vizualizare
- Anunt concurs nr. 1828 din 23.03.2021 – examen de promovare Vizualizare
1. Selecţia dosarelor de înscriere
2. Proba scrisă
3. Interviu
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
h) diplomă de bacalaureat in domeniul științelor economice
i) cunostinte operare PC, nivel mediu
1. Data depunerii dosarelor de înscriere la concurs- în termen de 10 de zile lucrătoare de la data publicării în Monitorul Oficial al Romaniei , partea a III-a( ultima zi de depunere a dosarelor de concurs – 12.06.2019)
2. Selecţia dosarelor – 13.06.2019 , orele 9.00
3. Proba scrisă – 14.06.2019, orele 10.00
4. Interviul – 15.06.2019 , orele 10.00
5. Locul desfăşurării probelor – sediul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe , str.Principală, nr.36, sala de şedintă. Pentru mai multe detalii click aici.
– Proces verbal nr. 1167 din 13.03.2019 privind selectie dosare concurs CONTABIL Serviciul public Salubrizare al comunei Sfantu Gheorghe: click aici
1. Selecţia dosarelor de înscriere
2. Proba scrisă
3. Interviu
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
h) diplomă de bacalaureat in domeniul științelor economice
i) cunostinte operare PC, nivel mediu
1. Data depunerii dosarelor de înscriere la concurs- în termen de 10 de zile lucrătoare de la data publicării în Monitorul Oficial al Romaniei , partea a III-a( ultima zi de depunere a dosarelor de concurs – 12.03.2019)
2. Selecţia dosarelor – 13.03.2019 , orele 9.00
3. Proba scrisă – 14.03.2019, orele 10.00
4. Interviul – 15.03.2019 , orele 10.00
5. Locul desfăşurării probelor – sediul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe , str.Principală , nr.36 , sala de şedintă .
1. cerere de înscriere la concurs
2. Copia actului de identitate, copia certificatului de naștere și căsătorie după caz
3. copiile diplomelor de studii şi a altor acte care atestă efectuarea unor specializări
4. copia carnetului de muncă şi adeverinţa care atestă vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor dobandite după data de 01.01.2011 dacă este cazul;
5. cazierul judiciar
6. adeverinţa care atestă starea de sănătate corespunzătoare ;
7. declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfaşurat activităţi de poliţie politică ;
8. declarație pe própria răspundere cum că nu a fost sancționat in ultimii 7 ani;
9. curriculum vitae
Copia actului de identitate ,copiile documentelor de studii și cele privind vechimea in munca după caz, vor fi prezentate in original in vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la compartimentul secretariat din cadrul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe , telefon 0243/262001 .
Anunt din 14.05.2018 privind recrutare voluntari cu posibilitatea de angajare ulterioara: click aici
– Proces verbal nr. 1974 din 27.04.2018 selectie dosare concurs guard: click aici
- Selecţia dosarelor de înscriere
- Proba scrisă
- Interviu
a) condiţii generale: sunt cele prevăzute de art. 2 din HG. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale si a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice
b) – condiţii specifice:
– Studii medii gimnaziale – 8 clase
– permis auto categ.B
1. Data depunerii dosarelor de înscriere la concurs- în termen de 10 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial al Romaniei ,partea a III-a( ultima zi de depunere a dosarelor de concurs – 25.04.2018,orele 16,00
2. Selecţia dosarelor – 27.04.2018 , orele 10,00
3. Proba scrisă – 30.04.2018, orele 10.00
4. Interviul – 07.05.2018 , orele 10.00
5. Locul desfăşurării probelor – sediul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe , str.Principală , nr.36 , sala de şedintă.
1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă indeplinirea condițiilor specifice;
4. copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau, dupa caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă în meseria şi /sau în specialiatea studiilor;
5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
6. adeverință medicaă care sî ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
7. curriculum vitae;
Anunt organizare in perioada 23.04.2018 – 26.04.2018 examen promovare in grad profesional pentru functia publica de executie de referent, grad profesional asistent in grad profesional principal, in cadrul aparatului de specialitate al primarului – compartiment relatii publice, petitii, arhiva: click aici
Raportul procedurii din 13.11.2017 privind rezultatul selectarii dosarelor de inscriere la selectia dosarelor pentru membrii in Consiliul de Administrare la S.C. Apa Canalizare Progresul Sfantu Gheorghe SRL: click aici
Raportul procedurii nr. 5386 din 04.10.2017 privind rezultatul selectarii dosarelor de inscriere la selectia dosarelor pentru membrii in Consiliul de Administrare la S.C. Apa Canalizare Progresul Sfantu Gheorghe SRL: click aici
Proces verbal incheiat astazi 21.09.2017, cu ocazia probei scrise in vederea organizarii concursului pentru ocuparea functiei publice de referent, debutant in cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Sfantu Gheorghe: click aici
Proces verbal incheiat azi 14.09.2017 cu ocazia selectarii dosarelor candidatilor inscrisi la concursul organizat in data de 21.09.2017 pentru ocuparea postului de referent debutant, in cadrul compartimentului registrul agricol, fond funciar: click aici
ANUNŢ privind selecția membrilor Consiliului de Administrație la Societatea Comerciala APA CANALIZARE PROGRESUL SFANTU GHEORGHE SRL
Consiliul Local Sfantu Gheorghe, în calitate de autoritate tutelară prin Comisia de selecţie a candidaţilor în consiliile de administraţie ale societăţilor comerciale aflate în coordonarea, subordonarea sau sub autoritatea Consiliului Local Sfantu Gheorghe , constituită în baza HCL 53/27.07.2017, anunţă organizarea selecţiei membrilor Consiliului de Administraţie al Societății Comerciale Apa Canalizare Progresul Sfantu Gheorghe SRL, în conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 109/2011, cu modificările şi completările ulterioare.
Selecția se va organiza cu respectarea prevederilor Ordonanței de Urgență a Guvernului nr.109/2011, privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice modificată și aprobată prin Legea nr.111/2016, la sediul Consiliului local din Sfantu Gheorghe, str. Principala, nr. 36 și va consta în depunerea de către candidați a unui dosar de candidatură și susținerea unui interviu de selecție, după următorul calendar:
Depunerea candidaturilor se va face până în data de – 29.09.2017 ora 14,00
Selecția dosarelor se va face până în data de – 02.10.2017
Comunicarea rezultatului selecției dosarelor – 02.10.2017
Afișarea/comunicarea anunțului privind candidatii din lista scurtă – 02.10.2017
Depunerea declarațiilor de intenție până în data de – 18.10.2017
Interviul de selecție a candidaților din lista scurtă în data de – 19.10.2017
Transmiterea către Adunarea Generală a Acționarilor a raportului pentru numirile finale – 20.10.2017
Comisia de selecție va analiza documentele depuse, în vederea selectării candidaţilor ce îndeplinesc condiţiile de participare la interviu. Rezultatele selectării dosarelor se afişează/comunică cu menţiunea admis sau respins, însoţită de motivul respingerii dosarului. Candidații declarați admiși, vor face parte din lista scurtă de maxim 5 candidați pentru fiecare post, în vederea numirii de către Adunarea Generala a Acționarilor. În cadrul interviului se testează abilitățile manageriale ale candidaților cu luarea în considerare a declarației de intenție.
Posturi în selecţie:
1 post administrator (domeniu economic)
1 post administrator (domeniu tehnic)
1 post administrator funcționar public
2 posturi administrator
Condiţii generale şi specifice :
generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European, şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română (scris şi vorbit);
c) are capacitate deplină de exerciţiu;
d) starea de sănătate este corespunzătoare funcţiei pe care candidează, (atestată pe bază de documente medicale);
e) nu a fost destituit dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani;
f) nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege;
g) să nu fie persoane incapabile, potrivit legii, ori care au fost condamnate pentru infracţiunile prevăzute în art. 6 din O.U.G. nr. 109/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
h) să nu facă parte din mai mult de 3 consilii de administraţie ale unor regii autonome sau societăţi comerciale, la data depunerii candidaturii;
i) nu se află în conflict de interese care îl/o facă incompatibil/ă cu exercitarea funcției de Administrator la SC Apa Canalizare Progresul Sfantu Gheorghe specifice:
– administratori :
a) studii superioare (cu diplomă de licenţă);
b) experienţă de minim 3 ani în activitatea de administrare/management a/al unor întreprinderi publice profitabile sau a/al unor societăţi comerciale profitabile din domeniul de activitate al întreprinderii publice.
– administrator (domeniu economic)
studii superioare economice (cu diplomă de licenţă);
experienţă în domeniul economic, contabilitate, de audit sau financiar de cel puţin 5 ani.
– administrator (domeniu tehnic)
1.studii superioare in domeniul tehnic (cu diplomă de licenţă);
2.experienţă în domeniul tehnic de cel puţin 5 ani.
-administrator (funcționar public)
studii superioare de lungă durată (cu diplomă de licentă)
Criterii de evaluare a candidaţilor:
Interviu
Cunoştinţe privind guvernanţa corporativă
Cunoștințe privind funcționarea societăților comerciale
Abilităţi manageriale evaluate prin următoarele competenţe:
Capacitate de luare a deciziei
Orientare către rezultate
Capacitate de rezolvare a problemelor
Capacitate de analiză şi sinteză
Capacitate de control
Abilităţi de comunicare
Bibliografie :
pentru societăţi:
– Legea nr. 31/1990 privind societăţile comerciale, republicată şi actualizată;
– Ordonanţa de Urgenţă nr.109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările şi completările ulterioare.
Documente necesare pentru depunerea candidaturii:
CV format Europass + scrisoare de intenţie (va fi considerată oferta tehnică conform cu OUG 109/2011, cu modificările şi completările ulterioare);
Cazier judiciar;
Cazier fiscal;
Copii legalizate după actele de studii;
Copie act identitate;
Copie Carnet de Muncă/documente doveditoare care să ateste experienţa solicitată;
Adeverinţă medicală din care să rezulte starea de sănătate corespunzătoare
Declaraţie de consimţământ prin care candidatul îşi exprimă acordul de a se procesa datele sale personale în scopul procedurii de selecţie;
Declaraţie pe proprie răspundere a candidatului că:
a) nu a fost destituit dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani;
b) nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege;
c) nu a fost condamnat(ă) printr-o hotărâre judecătorească rămasă definitivă pentru o infracţiune legată de conduita profesională;
d) nu a făcut obiectul unei hotărâri judecătoreşti rămase definitive pentru gestiune frauduloasă, abuz de încredere, fals, uz de fals, înşelăciune, delapidare, mărturie mincinoasă, dare şi luare de mită, pentru infracţiunile prevăzute de Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea şi sancţionarea spălării banilor, precum şi pentru instituirea unor măsuri de prevenire şi combatere a finanţării actelor de terorism, republicată, pentru infracţiunile prevăzute la art. 143-145 din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei, cu modificările şi completările ulterioare;
e) la data depunerii candidaturii, nu face parte din mai mult de 3 consilii de administraţie ale unor regii autonome sau societăţi comerciale;
f) face parte/nu face parte din rândul funcţionarilor publici sau al altor categorii de personal din cadrul autorităţii publice tutelare ori din cadrul altor autorităţi sau instituţii publice.
Opis dosar înscriere
Dosar plic
Candidaturile şi documentele solicitate prin prezentul anunţ se depun până la data 29.09.2017 ora 14,00, la registratura Consiliului Local Sfantu Gheorghe , în dosar plic, unde vor primi un număr de înregistrare şi data certă a depunerii.
Dosarul va avea menţionat “Candidatura pentru funcţia de membru în Consiliului de Administraţie al Societatii Comerciale Apa Canalizare Progresul Sfantu Gheorghe, postul vizat precum şi numele, prenumele și domiciliul candidatului”.
Candidaţii vor fi anunţaţi telefonic şi prin e-mail în situația în care termenele de mai sus vor suferi modificări. De asemenea toate comunicările prevăzute de OUG 109/2011 vor fi făcute telefonic și/sau prin e-mail
Persoană de contact: Presedinte al Comisiei de selecţie – Nita Tamara Ionela, telefon: 0243/262001
Primăria comunei Sfântu Gheorghe, judeţul Ialomiţa organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unui post aferente categoriei funcţionarilor publici de executie din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Sfântu Gheorghe, după cum urmeaza :
A. DENUMIREA FUNCŢIEI PUBLICE
Referent, clasa III, grad profesional debutant Compartiment
Nivel studii medii registru agricol si fond funciar
B. PROBE DE CONCURS
1. Selecţia dosarelor de înscriere
2. Proba scrisă
3. Interviu
C. CONDIŢII DE PARTICIPARE LA CONCURS
a) să indeplinească condiţiile generale prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici , republicată , cu modificările si completările ulterioare;
b) studii medii liceale,absolvite cu diplomă de bacalaureat
c) cunostinte operare PC
D.CONDIŢII DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI
1.Data depunerii dosarelor de înscriere la concurs- în termen de 20 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial al Romaniei , partea a III-a ( 21,08,2017-11.09.2017)
2.Selecţia dosarelor – 12.09.2017- 18.09.2017
3.Proba scrisă – 21.09.2017, orele 09,30
4.Interviul – 25.09.2017, orele 09,30
5. Locul desfăşurării probelor – sediul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe, str.Principală, nr.36, sala de şedintă.
E. ACTE OBLIGATORII LA DOSARUL DE ÎNSCRIERE LA CONCURS
1.formularul de înscriere
2.Copia actului de identitate
3.copiile diplomelor de studii şi a altor acte care atestă efectuarea unor specializări
4.copia carnetului de muncă şi adeverinţa care atestă vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor dobandite după data de 01.01.2011 dacă este cazul;
5.cazierul judiciar
6.adeverinţa care atestă starea de sănătate corespunzătoare ;
7.declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfaşurat activităţi de poliţie politică ;
F. RELAŢII SUPLIMENTARE
Relaţii suplimentare se pot obţine de la compartimentul secretariat din cadrul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe, telefon 0243/262001 .
ANUNT Marti, 13 iunie in intervalul orar 10:00-12:00, la Primaria Sfantu Gheorghe, judetul Ialomita,
P.V. din 11.04.2017 – privind rezultatul selectarii dosarelor de inscriere la concursul organizat pentru ocuparea postului de referent asistent in cadrul compartimentului politie locala: click aici
Inspectoratul Teritorial al Politiei de Frontiera Giurgiu recruteaza candidati pentru institutiile de invatamant Ale Ministerului Afacerilor interne si Ministerul Apararii Nationale: numarul 5010 din 03.04.2017: click aici
Inspectoratul Teritorial al Politiei de Frontiera Giurgiu recruteaza candidati pentru institutiile de invatamant ale Ministerului Afacerilor Interne si Ministerul Apararii Nationale- concurs sesiunea 2017, arma “Politie de Frontiera”: numarul 1663 din 03.04.2017: click aici
Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta al Judetului Ialomita recruteaza candidati pentru concursul de admitere sesiunea 2017: numarul 1536 din 27.03.2017: click aici
Inspectoratul de Jandarmi Judetean Ialomita recruteaza candidati pentru concursul de admitere sesiunea 2017: numarul 1534 din 27.03.2017: click aici
Raport final nr. 737 din 20.02.2017 privind concursul organizat pentru ocuparea postului de referent debutant: click aici
P.V. din 20.02.2017 – privind sustinerea interviului la concursul organizat pentru ocuparea postului de referent debutant: click aici
P.V. din 20.02.2017 – privind sustinerea probei scrise la concursul organizat pentru ocuparea postului de referent debutant: click aici
P.V. din 13.02.2017 – privind rezultatul selectarii dosarelor de inscriere la concursul organizat pentru ocuparea postului de referent debutant: click aici
P.V. din 16.01.2017 – privind rezultatul selectarii dosarelor de inscriere la concursul organizat pentru ocuparea postului de referent debutant: click aici
P.V. din 16.12.2016 – privind rezultatul selectarii dosarelor de inscriere la concursul organizat pentru ocuparea postului de muncitor necalificat: click aici
Primăria comunei Sfântu Gheorghe , judeţul Ialomiţa organizează concurs de recrutare pentru ocuparea postului referent categoriei funcţionarilor publici de executie din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Sfântu Gheorghe, pentru mai multe detalii click aici
P.V. din 10.11.2016 – privind rezultatul selectarii dosarelor de inscriere la concursul organizat pentru ocuparea postului de asistent social, debutant in cadrul Centrului de zi pentru copii Viitorul: click aici
Primaria comunei Sfantu Gheorghe, judetul Ialomita organizeaza concurs pentru ocuparea pe durata nedeterminata a postului de asistent social, debutant, in cadrul Centrului Social de zi pentru Copii Viitorul din comuna Sfantu Gheorghe. Depunerea dosarelor de inscriere se face incepand cu data de 25.10.2016 pana la data de 08.11.2016 orele 16.00, pentru mai multe detalii click aici
Primăria comunei Sfântu Gheorghe, judeţul Ialomiţa organizează concurs pentru ocuparea postului vacant de guard din cadrul compartimentului administrativ – gospodaresc din cadrul aparatului de specialitate al primarului. Pentru mai multe detalii: click aici
Dispozitia nr. 138 din 14.07.2016 modificata prin Dispozitia nr.149 din 10.08.2016 – proces – verbal incheiat azi, 12.08.2016 cu ocazia sustinerii probei scrise la concursul organizat pentru ocuparea postului de bibliotecar, treapta II si raport final concurs ocuparea postului de bibliotecar: click aici
Dispozitia nr. 138 din 14.07.2016 modificata prin Dispozitia nr.149 din 10.08.2016 – proces – verbal incheiat azi, 12.08.2016 cu ocazia sustinerii probei scrise la concursul organizat pentru ocuparea postului de bibliotecar, treapta II: click aici
Proces – verbal nr. 3031 incheiat azi 11.08.2016 cu ocazia selectarii dosarelor candidatilor inscrisi la concursul organizat pentru ocuparea postului de bibliotecar, treapta II click aici
Dispozitia nr. 137 din 14.07.2016 – proces – verbal privind rezultatul selectarii dosarelor de inscriere la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de referent, grad profesional asistent in cadrul compartimentului urbanism, lucrari publice, protectia mediului si achizitii publice click aici
Dispozitia nr. 137 din 14.07.2016 – proces – verbal privind rezultatul selectarii dosarelor de inscriere la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de inspector, grad profesional asistent in cadrul compartimentului impozite, taxe locale si alte venituri click aici
Primăria comunei Sfântu Gheorghe, judeţul Ialomiţa organizează concurs pentru ocuparea postului vacant de guard din cadrul compartimentului administrativ – gospodaresc din cadrul aparatului de specialitate al primarului. Pentru mai multe detalii: click aici
Primăria comunei Sfântu Gheorghe, judeţul Ialomiţa organizează concurs pentru ocuparea urmatoarelor posturi vacante dupa cum urmeaza:
– bibliotecar, treapta II – Compartiment – Cultura, nivel studii medii
– sef S.V.S.U. – Compartiment situatii de urgenta, nivel studii medii. Pentru mai multe detalii: click aici
Anunt concurs pentru ocuparea a 28 posturi de consiliei de probatiune din cadrul serviciilor de probatiune, din care Serviciul de probatiune Ialomita – 2 posturi vacante (incepand cu 01 septembrie 2016): click aici
Anunt concurs:
- Proces verbal nr. 1590 din 28.04.2016 incheiat astazi cu ocazia sustinerii probei scrise in cadrul concursului organizat pentru ocuparea postului de bibliotecar M IA: click aici
- Proces verbal nr. 1587 din 28.04.2016 privind refuzarea participarii doamnei Piva Iuliana la concursul organizat pentru ocuparea postului de bibliotecar – lipsa document dosar: click aici
- Hotararea nr. 1 din 27.04.2016 privind admiterea contestatiei depusa de doamna Piva Iuliana: click aici
- Proces verbal nr. 1570 din 27.04.2016 privind admiterea contestatiei depusa de doamna Piva Iuliana si aproba participarea acesteia la concursul organizat in data de 28.04.2016 pentru ocuparea postului de bibliotecar: click aici
- Proces verbal nr. 1555 din 26.04.2016 incheiat astazi cu ocazia selectarii dosarelor candidatiilor inscrisi la concursul organizat in data de 28.04.2016 pentru ocuparea postului de bibliotecar M IA: click aici
Primăria comunei Sfântu Gheorghe , judeţul Ialomiţa organizează concurs de recrutare pentru ocuparea postului vacant de bibliotecar, IA (1 post)- Compartiment – Cultură , Nivel studii – medii
2. Proba scrisă
3. Interviu
b) – condiţii specifice:
– Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat
– vechime minim 6 luni in specilitatea studiilor
– cunoștințe operare pe calculator
2.Selecţia dosarelor – 26.04.2015 , orele .10,00
3.Proba scrisă – 28.04.2016, orele 10.00
4.Interviul – 03.05.2016 , orele 10.00
5. Locul desfăşurării probelor – sediul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe , str.Principală , nr.36 , sala de şedintă .
1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
2.copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
3.copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă indeplinirea condițiilor specifice;
4.copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau, dupa caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă în meseria şi /sau în specialiatea studiilor;
5.cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
6.adeverință medicaă care sî ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
7.curriculum vitae;
2. Legea nr.477/2004 privind codul de conduită a personalului contractual cu modificările şi completările ulterioare
3. Legea 334/2002 privind bibliotecile, republicată’ cu modificările şi copletările ulteriare;
4. Ordinul 2062/2000 pentru aprobarea Normelor Metodologice privind evidența ,gestionarea și inventarierea documentelor specifice bibliotecilor publice
5. Ordinul 4626/2005 privind aprobarea Metodologiei de recuperare a documentelor pierdute, distruse ori deteriorate și de taxare a serviciilor și a nerespectării termenelor de restituire a publicațiilor împrumutate din bibliotecile cuprinse în rețeaua învațămantului, precum și a Precizărilor privind calculul valoric al acestor documente ;
Relaţii suplimentare se pot obţine de la compartimentul secretariat din cadrul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe ,dna.Nita Tamara Ionela , telefon 0243/262001.
A N U N Ţ Primăria comunei Sfântu Gheorghe , judeţul Ialomiţa organizează concurs de recrutare pentru ocuparea postului aferent categoriei funcţionarilor publici de executie din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Sfântu Gheorghe , după cum urmeaza :
A.DENUMIREA FUNCŢIEI PUBLICE
1. Referent,clasa III,grad profesional asistent Compartiment impozite,taxe locale si alte venituri
2. Referent ,clasa III, grad profesional asistent Compartiment urbanism lucrări publice,protecţia mediului, achiziţii publice
Nivel studii- medii
B.PROBE DE CONCURS
1. Selecţia dosarelor de înscriere
2. Proba scrisă
3. Interviu
C. CONDIŢII DE PARTICIPARE LA CONCURS
a) generale : să indeplinească condiţiile generale prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările si completările ulterioare;
b) specifice : studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat ;
– condiţii minime de vechime : – 6 luni în specialitatea studiilor absolvite
– cunostinte operare PC
D.CONDIŢII DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI
1.Data limita de depunere a dosarelor (in termen de 20 de zile de la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei ,partea a III-a – 27.04.2016)
2.Selecţia dosarelor – 05.05.2016 , orele 10,00 ,respectiv orele .1300
3.Proba scrisă – 10.05.2016, orele 10,00 ,respectiv orele 14.00
4.Interviul – 16.05.2016 ,rele 10,00 ,respectiv orele 14.00
5. Locul desfăşurării probelor – sediul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe , str.Principală , nr.36 , sala de şedintă .
G.ACTE OBLIGATORII LA DOSARUL DE ÎNSCRIERE LA CONCURS
1.formularul de înscriere
2.Copia actului de identitate
3.copiile diplomelor de studii şi a altor acte care atestă efectuarea unor specializări
4.copia carnetului de muncă şi adeverinţa care atestă vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor dobandite după data de 01.01.2011 dacă este cazul;
5.cazierul judiciar
6.adeverinţa care atestă starea de sănătate corespunzătoare ;
7.declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfaşurat activităţi de poliţie politică ;
H.RELAŢII SUPLIMENTARE
Relaţii suplimentare se pot obţine de la compartimentul secretariat din cadrul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe , telefon 0243/262001 ,secretar Nita Tamara Ionela. BIBLIOGRAFIE: click aici
Primăria comunei Sfântu Gheorghe, judeţul Ialomiţa organizează concurs de recrutare pentru ocuparea posturilor vacante din cadrul aparataului de specialitate al primarului comunei Sfântu Gheorghe, după cum urmeaza :
A.DENUMIREA POSTULUI
1. Bibliotecar, IA (1 post)- Compartiment – Cultură , Nivel studii – superioare
2. Muncitor calificat, II (1post) – Compartiment- Alimentare cu apă , Nivel studii – medii
B.PROBE DE CONCURS
1. Selecţia dosarelor de înscriere
2. Proba scrisă
3. Interviu
C. CONDIŢII DE PARTICIPARE LA CONCURS
a) condiţii generale: sunt cele prevăzute de art. 2 din HG. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale si a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice
b) – condiţii specifice:
Bibliotecar I A
– Studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă
– vechime minim 5 ani in specilitatea studiilor
– cunoștințe operare pe calculator
Muncitor calificat II
– calificare in meseria instalator ,atestată cu diplomă
– vechime minim 5 ani în specialitatea studiilor
– apt din punct de vedere medical
D.CONDIŢII DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI
1.Data depunerii dosarelor de înscriere la concurs- în termen de 10 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial al Romaniei , partea a III-a( ultima zi de depunere a dosarelor de concurs – 14.04.2016,orele 16,00)
2.Selecţia dosarelor – 19.04.2015 , orele .10,00(pentru bibliotecar) si orele 14,00 (pentru muncitor calificat )
3.Proba scrisă – 21.04.2016, orele 10.00(pentru bibliotecar ) si orele 14,00 (pentru muncitor calificat)
4.Interviul – 25.04.2016 , orele 10.00( pentru bibliotecar ) si orele 14,00 (pentru muncitor calificat)
5. Locul desfăşurării probelor – sediul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe , str.Principală , nr.36 , sala de şedintă .
E.ACTE OBLIGATORII LA DOSARUL DE ÎNSCRIERE LA CONCURS
1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
2.copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
3.copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă indeplinirea condițiilor specifice;
4.copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau, dupa caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă în meseria şi /sau în specialiatea studiilor;
5.cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
6.adeverință medicaă care sî ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
7.curriculum vitae;
G.BIBLIOGRAFIE – Bibliotecar IA
1. Legea nr.215/2001 a administrației publice locale , republicată,modificată si completată
2. Legea nr.477/2004 privind codul de conduită a personalului contractual cu modificările şi completările ulterioare
3. Legea 334/2002 privind bibliotecile, republicată’ cu modificările şi copletările ulteriare;
4. Ordinul 2062/2000 pentru aprobarea Normelor Metodologice privind evidența ,gestionarea și inventarierea documentelor specifice bibliotecilor publice
5. Ordinul 4626/2005 privind aprobarea Metodologiei de recuperare a documentelor pierdute, distruse ori deteriorate și de taxare a serviciilor și a nerespectării termenelor de restituire a publicațiilor împrumutate din bibliotecile cuprinse în rețeaua învațămantului, precum și a Precizărilor privind calculul valoric al acestor documente ;
H.BIBLIOGRAFIE – Muncitor calificat II
1. Legea nr.215/2001 a administrației publice locale , republicată ,modificată si completată
2. Legea 477/2004 privind codul de conduită a personalului contractual cu modificările şi completările ulterioare,
3. Capitolul IV – Obligaţiile lucrătorilor din Legea nr. 319/2006 a securităţii şi sănătăţii în muncă;
G.RELAŢII SUPLIMENTARE
Relaţii suplimentare se pot obţine de la compartimentul secretariat din cadrul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe ,dna.Nita Tamara Ionela , telefon 0243/262001.
ANUNŢ
Nr. 886 din 19.03.2015 privind desfăşurarea examenului pentru promovarea în grad profesional a funcţionarilor publici
În conformitate cu prevederile art. 125 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici modificată şi completată, Primăria comunei Grindu, organizează examen de promovare în grad profesional imediat celui superior celui deţinut de funcţionarul public de execuţie, astfel:
Denumirea funcţiilor publice deţinute:
– Consilier, clasa I, gradul profesional principal,1 post (compartimentul impozite ,taxe locale);
– Inspector ,clasa I, gradul profesional asistent, 1 post(compartimentul registru agricol si fond funciar)
– Consilier ,clasa I, gradul profesional asistent 1 post (compartimentul registru agricol si fond funciar)
Denumirea funcţiilor publice pentru care se organizează examen:
– Consilier, clasa I, gradul profesional superior,1 post (compartimentul impozite ,taxe locale);
– Inspector ,clasa I, gradul profesional principal, 1 post(compartimentul registru agricol si fond funciar)
– Consilier ,clasa I, gradul profesional principal 1 post (compartimentul registru agricol si fond funciar)
Data susţinerii examenului pentru promovarea în grad profesional a funcţionarilor publici este ziua de 24.04.2015 ora 10.00 , ora 13,00 respectiv ora 15,00 – proba scrisă şi 28.04.2015 ora 10.00, ora 13,00 respectiv ora 15,00 interviul.
Condiţii de desfăşurare a concursului:
– data până la care se pot depune dosarele de înscriere: 03.04.2015.
– instituţia publică la care se pot depune dosarele de concurs: Primăria comunei Sfantu Gheorghe, judeţul Ialomiţa.
Condiţii de participare la concursul de promovare în grad profesional:
– să aibă cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează;
– să fi obţinut cel puţin calificativul ”bine” la evaluarea anuală a performanţelor individuale în ultimii 2 ani calendaristici;
– să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile Legii 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată(2), cu modificările și completările ulterioare.
Dosarul de concurs depus de către candidatul pentru concursul de promovare în grad profesional va conţine în mod obligatoriu:
– copie de pe carnetul de munca sau adeverinţă eliberată de Compartimentul de Resurse Umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;
– copii de pe rapoartele de evaluare din care să reiasă că a obţinut cel puţin calificativul “bine” la evaluarea anuală a performanţelor individuale în ultimii 2 ani calendaristici;
– formularul de înscriere.
Bibliografiile pe baza cărora se vor desfăşura concursurile de promovare în grad profesional din perioada 24.04.2015 – 28.04.2015,se afla la Secretariatul primariei.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la secretarul comunei Sfantu Gheorghe, tel /fax 0243/262001.
Primăria comunei Sfântu Gheorghe , judeţul Ialomiţa organizează concurs de recrutare pentru ocuparea postului aferent categoriei funcţionarilor publici de executie din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Sfântu Gheorghe , după cum urmeaza :
Referent ,clasa III, grad profesional asistent Compartiment urbanism
lucrări publice,protecţia mediului,achiziţii publice
Nivel studii medii
Selecţia dosarelor de înscriere
Proba scrisă
Interviu
a) să indeplinească condiţiile generale prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici , republicată , cu modificările si completările ulterioare;
b) studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat
c) condiţii minime de vechime : – 6 luni în specialitatea studiilor absolvite
d) cunostinte operare PC
1.Data depunerii dosarelor de înscriere la concurs- în termen de 20 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial al Romaniei , partea a III-a( ultima zi de depunere a dosarelor de concurs – 13.04.2015)
2.Selecţia dosarelor – 17.04.2015 , orele .1300
3.Proba scrisă – 17.04.2015, orele 14.00
4.Interviul – 22.04.2015 , orele 14.00
5. Locul desfăşurării probelor – sediul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe , str.Principală , nr.36 , sala de şedintă .
1.formularul de înscriere
2.Copia actului de identitate
3.copiile diplomelor de studii şi a altor acte care atestă efectuarea unor specializări
4.copia carnetului de muncă şi adeverinţa care atestă vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor dobandite după data de 01.01.2011 dacă este cazul;
5.cazierul judiciar
6.adeverinţa care atestă starea de sănătate corespunzătoare ;
7.declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfaşurat activităţi de poliţie politică ;
Relaţii suplimentare se pot obţine de la compartimentul secretariat din cadrul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe , telefon 0243/262001 .
Proba scrisă
Interviu
b) studii medii ,absolvite cu diplomă de bacalaureat în domeniul ştiintelor economice .
c) condiţii minime de vechime : – 6 luni în specialitatea studiilor absolvite
d) cunostinte operare PC
2.Selecţia dosarelor – 17.04.2015, orele 9.00
3.Proba scrisă – 17.04.2015, orele 11.00
4.Interviul – 22.04.2015, orele 10.00
5. Locul desfăşurării probelor – sediul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe , str.Principală, nr.36, sala de şedintă.
3.copiile diplomelor de studii şi a altor acte care atestă efectuarea unor specializări
4.copia carnetului de muncă şi adeverinţa care atestă vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor dobandite după data de 01.01.2011 dacă este cazul;
5.cazierul judiciar
6.adeverinţa care atestă starea de sănătate corespunzătoare ;
7.declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfaşurat activităţi de poliţie politică;
b) verificarea competenţei profesionale (proba scrisă ): 02.02.2015 . orele 10.00
c) proba de interviu: 03.02.2015, orele 10.00
– cunoasterea limbii române scris şi vorbit;
– vârsta minimă reglementată de prevederile leagle;
– capacitate deplină de exerciţiu
– starea sănătăţii corespunzătoare postului atestată prin certificat medical eliberat de medical de familie sau de unităţi sanitare abilitate;
– cazier judiciar – să nu existe condamnare definitivă pentru savarsirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului, ori contra autorităţii, de serviciu sau în legatură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, ce ar determina incompatiblitate cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
– studii superioare în specialitatea asistenţei sociale, atestate cu diploma;
– specializări în domeniul asistenţei sociale;
– cunostinţe PC;
– cunostinţe limbi străine, nivel mediu.
– copia actului de identitate;
– copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
– copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi /sau în specialitatea studiilor;
– cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l faca incompatibil cu funcţia pentru care candidează; ( cazierul judiciar va fi depus cel mai târziu până la data desfaşurării probei scrise a concursului);
– adeverinţa medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, eliberată de medicul de familie sau alte unităţi sanitare abilitate;
– recomandare de la ultimul loc de muncă;
– curriculum vitae.
Documenetele prevăzute mai sus se depun la secretariatul primăriei comunei Sfântu Gheorghe .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la secretariatul primăriei, persoana de contact Niţă Tamara Ionela, telefon : 0243/262001 sau 0243/262224 sau click aici
Proba scrisă
Interviu
b) studii universitare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul administratiei publice .
c) condiţii minime de vechime: – un an în specialitatea studiilor absolvite
2. Selecţia dosarelor – 06.02.2015, orele 10.00
3. Proba scrisă – 09.02.2015, orele 10.00
4. Interviul – 10.02.2015, orele 14.00
5. Locul desfăşurării probelor – sediul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe, str.Principală, nr.36, sala de şedintă.
Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, modificată şi completată;
Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită al funcţionarilor publici, republicată, modificată si completată;
O.U.G.nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, modificată şi completată ulterior;
H.G nr. 925 din 19 iulie 2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publica din <LLNK 12006 34180 301 0 45>Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publica, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii,modificată şi completată ulterior,
O.U.G. nr. 54 din 28 iunie 2006 privind regimul contractelor de concesiune de bunuri proprietate publica,modificată şi completată, ulterior,
Norme Metodologice din 14 februarie 2007 de aplicare a <LLNK 12006 54180 301 0 46>Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 54/2006 privind regimul contractelor de concesiune de bunuri proprietate publică,
Legea nr. 50 din 29 iulie 1991 privind autorizarea executării construcţiilor şi unele măsuri pentru realizarea locuinţelor, republicată, modificată şi completată,
Ordinul nr. 839 din 12 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a <LLNK 11991 50 11 211 0 17>Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, modificat şi completat.
Legea nr. 350 din 6 iulie 2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, modificată şi completată ,
H.G nr. 273 din 14 iunie 1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora, cu modificări şi completări,
2. Copia actului de identitate
3. copiile diplomelor de studii şi a altor acte care atestă efectuarea unor specializări
4. copia carnetului de muncă şi adeverinţa care atestă vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor dobandite după data de 01.01.2011 dacă este cazul;
5. cazierul judiciar
6. adeverinţa care atestă starea de sănătate corespunzătoare;
7. declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfaşurat activităţi de poliţie politică;
Proba scrisă
Interviu
b) studii universitare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiintelor economice.
c) condiţii minime de vechime: – 5 ani în specialitatea studiilor absolvite
2. Selecţia dosarelor – 05.02.2015 , orele 10.00
3. Proba scrisă – 06.02.2015, orele 10.00
4. Interviul – 09.02.2015, orele 14.00
5. Locul desfăşurării probelor – sediul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe, str.Principală, nr.36, sala de şedintă .
Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, modificată şi completată;
Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită al funcţionarilor publici, republicată, modificată si completată;
Ordonanta Guvernului 92/2003 – Codul de procedură fiscală, republicată, modificată şi completată;
Hotararea Guvernului nr.1050/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a O.G.92/2003;
Legea contabilităţii nr.82/1991, republictă, modificată si completată ulterior;
Ordinul nr.1917/12.12.2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia;
Legea nr.273/2006 privind finanţele publice locale, modificată şi completată ulterior.
Legea nr.356/2013 –a bugetului de stat pentru anul 2014.
2. Copia actului de identitate
3. copiile diplomelor de studii şi a altor acte care atestă efectuarea unor specializări
4. copia carnetului de muncă şi adeverinţa care atestă vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor dobandite după data de 01.01.2011 dacă este cazul;
5. cazierul judiciar
6. adeverinţa care atestă starea de sănătate corespunzătoare ;
7. declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfaşurat activităţi de poliţie politică;
Nivel studii -medii
Selecţia dosarelor de înscriere
Proba scrisă
Interviu
a)să indeplinească condiţiile generale prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările si completările ulterioare;
b) studii medii, absolvite cu diplomă de bacalaureat
c) condiţii minime de vechime: – 6 luni în specialitatea studiilor absolvite
1. Data depunerii dosarelor de înscriere la concurs- în termen de 20 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial al Romaniei, partea a III-a (ultima zi de depunere a dosarelor de concurs – 06.01.2015)
2. Selecţia dosarelor – 08.01.2015, orele 14.00
3. Proba scrisă – 16.01.2015, orele 9.00
4. Interviul – 19.01.2015 , orele 14.00
5. Locul desfăşurării probelor – sediul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe, str.Principală, nr.36, sala de şedintă.
Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, modificată şi completată;
Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, modificată şi completată;
Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită al funcţionarilor publici, republicată, modificată si completată;
Ordonanţa Guvernului nr.27/2002- privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările şi completările ulterioare;
Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public , cu modificările si completările ulterioare;
Hotărârea Guvernului nr. 123 /2002 pentru aprobarea Normelor Metodoligice de aplicare a Legii nr.544/2001;
Legea nr.16/1996 a Arhivelor Naţionale, republicată, modificată si completată ulterior;
Normele metodologice din 27 septembrie 2013 privind aplicarea unor dispoziţii ale Legii nr.16/1996;
1. formularul de înscriere
2. Copia actului de identitate
3. copiile diplomelor de studii şi a altor acte care atestă efectuarea unor specializări
4. copia carnetului de muncă şi adeverinţa care atestă vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor dobandite după data de 01.01.2011 dacă este cazul;
5.cazierul judiciar
6.adeverinţa care atestă starea de sănătate corespunzătoare;
7.declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfaşurat activităţi de poliţie politică;
Inspector, clasa 1, grad profesional asistent
Nivel studii superioare
Selecţia dosarelor de înscriere
Proba scrisă
Interviu
a) să indeplinească condiţiile generale prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările si completările ulterioare;
b) studii universitare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiintelor economice.
c) condiţii minime de vechime: – un an în specialitatea studiilor absolvite
1. Data depunerii dosarelor de înscriere la concurs- în termen de 20 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial al Romaniei, partea a III-a (ultima zi de depunere a dosarelor de concurs – 07.01.2015)
2. Selecţia dosarelor – 08.01.2015, orele 10.00
3. Proba scrisă – 15.01.2015, orele 10.00
4. Interviul – 16.01.2015, orele 14.00
5. Locul desfăşurării probelor – sediul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe, str.Principală, nr.36, sala de şedintă.
Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, modificată şi completată;
Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, modificată şi completată;
Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită al funcţionarilor publici, republicată, modificată si completată;
Legea nr.571/2003- Codul fiscal , cu modificarile şi completarile ulterioare- titlul IX – Taxe şi impozite locale;
HG nr. 44/2004 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii 571/2003;
Legea nr.273/2006 cu privire la finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;
Ordonanta Guvernului 92/2003 – Codul de procedură fiscală, republicată, modificată şi completată;
Hotararea Guvernului nr.1050/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a O.G.92/2003 ;
1. formularul de înscriere
2. Copia actului de identitate
3. copiile diplomelor de studii şi a altor acte care atestă efectuarea unor specializări
4. copia carnetului de muncă şi adeverinţa care atestă vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor dobandite după data de 01.01.2011 dacă este cazul;
5. cazierul judiciar
6. adeverinţa care atestă starea de sănătate corespunzătoare;
7. declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfaşurat activităţi de poliţie politică;
Relaţii suplimentare se pot obţine de la compartimentul secretariat din cadrul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe, telefon 0243/262001: click aici .
Conditii de desfasurare a concursului
Depunerea dosarelor de inscriere se face incepand cu data de 02.11.2012 pana la data de 15.11.2012 orele 16.00
Etapele concursului:
a) verificarea indeplinirii conditiilor stabilite pentru participarea la concurs(selectarea dosarelor ): 20.11.2012 , orele 10.00
b) verificarea competentei profesionale ( proba scrisa ): 18.12.2012 . orele 9.00
c) proba de interviu : 20.12.2012, orele 9.00
Conditii de desfasurare a concursului
Depunerea dosarelor de inscriere se face incepand cu data de 02.11.2012 pana la data de 15.11.2012 orele 16.00
Etapele concursului :
a) verificarea indeplinirii conditiilor stabilite pentru participarea la concurs (selectarea dosarelor): 19.11.2012 , orele 10.00
b) verificarea competentei profesionale ( proba scrisa ): 17.12.2012 . orele 9.00
c) proba de interviu : 19.12.2012, orele 9.00
– pentru ocuparea functiei contractuale muncitor treapta II (mecanic-instalator) in cadrul Serviciului de alimentare cu apa, pentru cerintele postului click aici
Organizarea concursului
1. Dosarele se pot depune pânǎ la data de 02.11.2012 pana la data de 15.11.2012,ora 16.00 la secretarul comunei Sfintu Gheorghe, judetul Ialomita;
2. Concursul va consta in sustinerea unei probe practice si a unui interviu si se va desfasura la sediul Primariei comunei Sfintu Gheorghe
– selectarea dosarelor – 19.11.2012 , orele 13,00
– proba practică de evaluare a aptitudinilor cu relevanţă directă pentru performanţele de post va avea loc ĩn data de 14.12.2012 ,ora 10.00;
– interviul structurat pe subiecte profesionale va avea loc ĩn data de 18.12.2012,ora 13.00;