Posturi Vacante

Anunt din 14.05.2018 privind recrutare voluntari cu posibilitatea de angajare ulterioara: click aici

Formular de inscriere concurs: format  click aici .pdf si click aici .doc

- Raportul final al concursului organizat pentru ocuparea unui post de guard: click aici
- Proces verbal incheiat azi 02.05.2018 privind sustinerea probei scrise in cadrul concursului organizat pentru ocuparea unui post de guard: click aici
- Proces verbal incheiat azi 02.05.2018 privind sustinerea interviului in cadrul concursului organizat pentru ocuparea unui post de guard: click aici
- Proces verbal nr. 1974 din 27.04.2018 selectie dosare concurs guard: click aici
- Proces verbal la dispozitia nr. 75 / 22.03.2018 privind rezultatul selectarii dosarelor de inscriere la examenul organizat pentru promovarea in grad profesional: click aici


Primăria comunei Sfântu Gheorghe, judeţul Ialomiţa organizează concurs pentru ocuparea postului vacant de guard din cadrul compartimentului administrativ – gospodăresc din cadrul aparatului de specialitate al primarului
A. PROBE DE CONCURS 
  1. Selecţia dosarelor de înscriere 
  2. Proba scrisă 
  3. Interviu 
B. CONDIŢII DE PARTICIPARE LA CONCURS 
a) condiţii generale: sunt cele prevăzute de art. 2 din HG. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale si a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice
b) - condiţii specifice:

- Studii medii gimnaziale - 8 clase
- permis auto categ.B

C. CONDIŢII DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI 
1. Data depunerii dosarelor de înscriere la concurs- în termen de 10 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial al Romaniei ,partea a III-a( ultima zi de depunere a dosarelor de concurs – 25.04.2018,orele 16,00
2. Selecţia dosarelor – 27.04.2018 , orele 10,00
3. Proba scrisă – 30.04.2018, orele 10.00
4. Interviul – 07.05.2018 , orele 10.00 
5. Locul desfăşurării probelor – sediul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe , str.Principală , nr.36 , sala de şedintă .

D. ACTE OBLIGATORII LA DOSARUL DE ÎNSCRIERE LA CONCURS 
1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă indeplinirea condițiilor specifice;
4. copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau, dupa caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă în meseria şi /sau în specialiatea studiilor;
5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
6. adeverință medicaă care sî ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
7. curriculum vitae;

E.RELAŢII SUPLIMENTARE 

Relaţii suplimentare se pot obţine de la compartimentul secretariat din cadrul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe ,dna. Nita Tamara Ionela, telefon 0243/262001.

Anunt organizare in perioada 23.04.2018 - 26.04.2018 examen promovare in grad profesional pentru functia publica de executie de referent, grad profesional asistent in grad profesional principal, in cadrul aparatului de specialitate al primarului - compartiment relatii publice, petitii, arhiva: click aici

Raportul procedurii din 13.11.2017 privind rezultatul selectarii dosarelor de inscriere la selectia dosarelor pentru membrii in Consiliul de Administrare la S.C. Apa Canalizare Progresul Sfantu Gheorghe SRL: click aici

Raportul procedurii nr. 5386 din 04.10.2017 privind rezultatul selectarii dosarelor de inscriere la selectia dosarelor pentru membrii in Consiliul de Administrare la S.C. Apa Canalizare Progresul Sfantu Gheorghe SRL: click aici

Proces verbal incheiat astazi 21.09.2017, cu ocazia probei scrise in vederea organizarii concursului pentru ocuparea functiei publice de referent, debutant in cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Sfantu Gheorghe: click aici

Proces verbal incheiat azi 14.09.2017 cu ocazia selectarii dosarelor candidatilor inscrisi la concursul organizat in data de 21.09.2017 pentru ocuparea postului de referent debutant, in cadrul compartimentului registrul agricol, fond funciar: click aici



Consiliul Local Sfantu Gheorghe, în calitate de autoritate tutelară prin Comisia de selecţie a candidaţilor în consiliile de administraţie ale societăţilor comerciale aflate în coordonarea, subordonarea sau sub autoritatea Consiliului Local Sfantu Gheorghe , constituită în baza HCL 53/27.07.2017, anunţă organizarea selecţiei membrilor Consiliului de Administraţie al Societății Comerciale Apa Canalizare Progresul Sfantu Gheorghe SRL, în conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 109/2011, cu modificările şi completările ulterioare.

Selecția se va organiza cu respectarea prevederilor Ordonanței de Urgență a Guvernului nr.109/2011, privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice modificată și aprobată prin Legea nr.111/2016, la sediul Consiliului local din Sfantu Gheorghe, str. Principala, nr. 36 și va consta în depunerea de către candidați a unui dosar de candidatură și susținerea unui interviu de selecție, după următorul calendar:

Depunerea candidaturilor se va face până în data de – 29.09.2017 ora 14,00
Selecția dosarelor se va face până în data de – 02.10.2017
Comunicarea rezultatului selecției dosarelor – 02.10.2017
Afișarea/comunicarea anunțului privind candidatii din lista scurtă – 02.10.2017
Depunerea declarațiilor de intenție până în data de – 18.10.2017
Interviul de selecție a candidaților din lista scurtă în data de – 19.10.2017
Transmiterea către Adunarea Generală a Acționarilor a raportului pentru numirile finale – 20.10.2017

Comisia de selecție va analiza documentele depuse, în vederea selectării candidaţilor ce îndeplinesc condiţiile de participare la interviu. Rezultatele selectării dosarelor se afişează/comunică cu menţiunea admis sau respins, însoţită de motivul respingerii dosarului. Candidații declarați admiși, vor face parte din lista scurtă de maxim 5 candidați pentru fiecare post, în vederea numirii de către Adunarea Generala a Acționarilor. În cadrul interviului se testează abilitățile manageriale ale candidaților cu luarea în considerare a declarației de intenție.

Posturi în selecţie:
1 post administrator (domeniu economic)
1 post administrator (domeniu tehnic)
1 post administrator funcționar public
2 posturi administrator

Condiţii generale şi specifice :
generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European, şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română (scris şi vorbit);
c) are capacitate deplină de exerciţiu;
d) starea de sănătate este corespunzătoare funcţiei pe care candidează, (atestată pe bază de documente medicale);
e) nu a fost destituit dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani;
f) nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege;
g) să nu fie persoane incapabile, potrivit legii, ori care au fost condamnate pentru infracţiunile prevăzute în art. 6 din O.U.G. nr. 109/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
h) să nu facă parte din mai mult de 3 consilii de administraţie ale unor regii autonome sau societăţi comerciale, la data depunerii candidaturii;
i) nu se află în conflict de interese care îl/o facă incompatibil/ă cu exercitarea funcției de Administrator la SC Apa Canalizare Progresul Sfantu Gheorghe

specifice:
– administratori :
a) studii superioare (cu diplomă de licenţă);
b) experienţă de minim 3 ani în activitatea de administrare/management a/al unor întreprinderi publice profitabile sau a/al unor societăţi comerciale profitabile din domeniul de activitate al întreprinderii publice.
– administrator (domeniu economic)
studii superioare economice (cu diplomă de licenţă);
experienţă în domeniul economic, contabilitate, de audit sau financiar de cel puţin 5 ani.
– administrator (domeniu tehnic)
1.studii superioare in domeniul tehnic (cu diplomă de licenţă);
2.experienţă în domeniul tehnic de cel puţin 5 ani.
-administrator (funcționar public)
studii superioare de lungă durată (cu diplomă de licentă)

Criterii de evaluare a candidaţilor:
Interviu
Cunoştinţe privind guvernanţa corporativă
Cunoștințe privind funcționarea societăților comerciale
Abilităţi manageriale evaluate prin următoarele competenţe:
Capacitate de luare a deciziei
Orientare către rezultate
Capacitate de rezolvare a problemelor
Capacitate de analiză şi sinteză
Capacitate de control
Abilităţi de comunicare

Bibliografie :
pentru societăţi:
– Legea nr. 31/1990 privind societăţile comerciale, republicată şi actualizată;
– Ordonanţa de Urgenţă nr.109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările şi completările ulterioare.

Documente necesare pentru depunerea candidaturii:
CV format Europass + scrisoare de intenţie (va fi considerată oferta tehnică conform cu OUG 109/2011, cu modificările şi completările ulterioare);
Cazier judiciar;
Cazier fiscal;
Copii legalizate după actele de studii;
Copie act identitate;
Copie Carnet de Muncă/documente doveditoare care să ateste experienţa solicitată;
Adeverinţă medicală din care să rezulte starea de sănătate corespunzătoare

Declaraţie de consimţământ prin care candidatul îşi exprimă acordul de a se procesa datele sale personale în scopul procedurii de selecţie;
Declaraţie pe proprie răspundere a candidatului că:
a) nu a fost destituit dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani;
b) nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege;
c) nu a fost condamnat(ă) printr-o hotărâre judecătorească rămasă definitivă pentru o infracţiune legată de conduita profesională;
d) nu a făcut obiectul unei hotărâri judecătoreşti rămase definitive pentru gestiune frauduloasă, abuz de încredere, fals, uz de fals, înşelăciune, delapidare, mărturie mincinoasă, dare şi luare de mită, pentru infracţiunile prevăzute de Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea şi sancţionarea spălării banilor, precum şi pentru instituirea unor măsuri de prevenire şi combatere a finanţării actelor de terorism, republicată, pentru infracţiunile prevăzute la art. 143-145 din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei, cu modificările şi completările ulterioare;
e) la data depunerii candidaturii, nu face parte din mai mult de 3 consilii de administraţie ale unor regii autonome sau societăţi comerciale;
f) face parte/nu face parte din rândul funcţionarilor publici sau al altor categorii de personal din cadrul autorităţii publice tutelare ori din cadrul altor autorităţi sau instituţii publice.

Opis dosar înscriere
Dosar plic
Candidaturile şi documentele solicitate prin prezentul anunţ se depun până la data 29.09.2017 ora 14,00, la registratura Consiliului Local Sfantu Gheorghe , în dosar plic, unde vor primi un număr de înregistrare şi data certă a depunerii.

Dosarul va avea menţionat “Candidatura pentru funcţia de membru în Consiliului de Administraţie al Societatii Comerciale Apa Canalizare Progresul Sfantu Gheorghe, postul vizat precum şi numele, prenumele și domiciliul candidatului”.

Candidaţii vor fi anunţaţi telefonic şi prin e-mail în situația în care termenele de mai sus vor suferi modificări. De asemenea toate comunicările prevăzute de OUG 109/2011 vor fi făcute telefonic și/sau prin e-mail

Persoană de contact: Presedinte al Comisiei de selecţie – Nita Tamara Ionela, telefon: 0243/262001



     Primăria comunei Sfântu Gheorghe, judeţul Ialomiţa organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unui post aferente categoriei funcţionarilor publici de executie din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Sfântu Gheorghe, după cum urmeaza :

A. DENUMIREA FUNCŢIEI PUBLICE

Referent, clasa III, grad profesional debutant Compartiment
Nivel studii medii registru agricol si fond funciar

B. PROBE DE CONCURS
1. Selecţia dosarelor de înscriere
2. Proba scrisă
3. Interviu

C. CONDIŢII DE PARTICIPARE LA CONCURS
a) să indeplinească condiţiile generale prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici , republicată , cu modificările si completările ulterioare;
b) studii medii liceale,absolvite cu diplomă de bacalaureat
c) cunostinte operare PC

D.CONDIŢII DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI
1.Data depunerii dosarelor de înscriere la concurs- în termen de 20 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial al Romaniei , partea a III-a ( 21,08,2017-11.09.2017)
2.Selecţia dosarelor – 12.09.2017- 18.09.2017
3.Proba scrisă – 21.09.2017, orele 09,30
4.Interviul – 25.09.2017, orele 09,30
5. Locul desfăşurării probelor – sediul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe, str.Principală, nr.36, sala de şedintă.

E. ACTE OBLIGATORII LA DOSARUL DE ÎNSCRIERE LA CONCURS
1.formularul de înscriere
2.Copia actului de identitate
3.copiile diplomelor de studii şi a altor acte care atestă efectuarea unor specializări
4.copia carnetului de muncă şi adeverinţa care atestă vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor dobandite după data de 01.01.2011 dacă este cazul;
5.cazierul judiciar
6.adeverinţa care atestă starea de sănătate corespunzătoare ;
7.declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfaşurat activităţi de poliţie politică ;

F. RELAŢII SUPLIMENTARE
Relaţii suplimentare se pot obţine de la compartimentul secretariat din cadrul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe, telefon 0243/262001 .

PRIMAR, 
Teculescu Petru Madalin


ANUNT

Marti, 13 iunie in intervalul orar 10:00-12:00, la Primaria Sfantu Gheorghe, judetul Ialomita,
fabrica Monsanto din Sinesti selectioneaza pentru angajare pe perioada recoltarii (sezonieri):
- sortatori porumb,
- operatori mecanici,
- ajutori operatori,
- electricieni (calificati),
- stivuitoristi(autorizati ISCIR),
- operatori calculator.

Potentialii angajatii beneficiaza de:
- Pachet salarial atractiv, 
- tichete de masa, 
- transport asigurat, 
- prima la finalizarea proiectului.


P.V. din 11.04.2017 - privind rezultatul selectarii dosarelor de inscriere la concursul organizat pentru ocuparea postului de referent asistent in cadrul compartimentului politie locala: click aici

Inspectoratul Teritorial al Politiei de Frontiera Giurgiu recruteaza candidati pentru institutiile de invatamant Ale Ministerului Afacerilor interne si Ministerul Apararii Nationale: numarul 5010 din 03.04.2017: click aici

Inspectoratul Teritorial al Politiei de Frontiera Giurgiu recruteaza candidati pentru institutiile de invatamant ale Ministerului Afacerilor Interne si Ministerul Apararii Nationale- concurs sesiunea 2017, arma "Politie de Frontiera": numarul 1663 din 03.04.2017: click aici

Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta al Judetului Ialomita recruteaza candidati pentru concursul de admitere sesiunea 2017: numarul 1536 din 27.03.2017: click aici

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Ialomita recruteaza candidati pentru concursul de admitere sesiunea 2017: numarul 1534 din 27.03.2017: click aici

Raport final nr. 737 din 20.02.2017 privind concursul organizat pentru ocuparea postului de referent debutant: click aici

P.V. din 20.02.2017 - privind sustinerea interviului la concursul organizat pentru ocuparea postului de referent debutant: click aici

P.V. din 20.02.2017 - privind sustinerea probei scrise la concursul organizat pentru ocuparea postului de referent debutant: click aici

P.V. din 13.02.2017 - privind rezultatul selectarii dosarelor de inscriere la concursul organizat pentru ocuparea postului de referent debutant: click aici

P.V. din 16.01.2017 - privind rezultatul selectarii dosarelor de inscriere la concursul organizat pentru ocuparea postului de referent debutant: click aici

P.V. din 16.12.2016 - privind rezultatul selectarii dosarelor de inscriere la concursul organizat pentru ocuparea postului de muncitor necalificat: click aici

Primăria comunei Sfântu Gheorghe , judeţul Ialomiţa organizează concurs de recrutare pentru ocuparea postului referent categoriei funcţionarilor publici de executie din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Sfântu Gheorghe, pentru mai multe detalii click aici

P.V. din 10.11.2016 - privind rezultatul selectarii dosarelor de inscriere la concursul organizat pentru ocuparea postului de asistent social, debutant in cadrul Centrului de zi pentru copii Viitorul: click aici

Primaria comunei Sfantu Gheorghe, judetul Ialomita organizeaza concurs pentru ocuparea pe durata nedeterminata a postului de asistent social, debutant, in cadrul Centrului Social de zi pentru Copii Viitorul din comuna Sfantu Gheorghe. Depunerea dosarelor de inscriere se face incepand cu data de 25.10.2016 pana la data de 08.11.2016 orele 16.00, pentru mai multe detalii click aici 

Primăria comunei Sfântu Gheorghe, judeţul Ialomiţa organizează concurs pentru ocuparea postului vacant de guard din cadrul compartimentului administrativ - gospodaresc din cadrul aparatului de specialitate al primarului. Pentru mai multe detalii: click aici

Dispozitia nr. 138 din 14.07.2016 modificata prin Dispozitia nr.149 din 10.08.2016 - proces - verbal incheiat azi, 12.08.2016 cu ocazia sustinerii probei scrise la concursul organizat pentru ocuparea postului de bibliotecar, treapta II si raport final concurs ocuparea postului de bibliotecarclick aici

Dispozitia nr. 138 din 14.07.2016 modificata prin Dispozitia nr.149 din 10.08.2016 - proces - verbal incheiat azi, 12.08.2016 cu ocazia sustinerii probei scrise la concursul organizat pentru ocuparea postului de bibliotecar, treapta II: click aici

Proces - verbal nr. 3031 incheiat azi 11.08.2016 cu ocazia selectarii dosarelor candidatilor inscrisi la concursul organizat pentru ocuparea postului de bibliotecar, treapta II click aici

Dispozitia nr. 137 din 14.07.2016 - proces - verbal privind rezultatul selectarii dosarelor de inscriere la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de referent, grad profesional asistent in cadrul compartimentului urbanism, lucrari publice, protectia mediului si achizitii publice click aici

Dispozitia nr. 137 din 14.07.2016 - proces - verbal privind rezultatul selectarii dosarelor de inscriere la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de inspector, grad profesional asistent in cadrul compartimentului impozite, taxe locale si alte venituri click aici

Primăria comunei Sfântu Gheorghe, judeţul Ialomiţa organizează concurs pentru ocuparea postului vacant de guard din cadrul compartimentului administrativ - gospodaresc din cadrul aparatului de specialitate al primarului. Pentru mai multe detalii: click aici

Primăria comunei Sfântu Gheorghe, judeţul Ialomiţa organizează concurs pentru ocuparea urmatoarelor posturi vacante dupa cum urmeaza:
- bibliotecar, treapta II - Compartiment - Cultura, nivel studii medii
- sef S.V.S.U. - Compartiment situatii de urgenta, nivel studii mediiPentru mai multe detalii: click aici

Primăria comunei Sfântu Gheorghe, judeţul Ialomiţa organizează concurs de recrutare pentru ocuparea a doua posturi aferente categoriei functionarilor publici de executie din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Sfantu Gheorghe dupa cum urmeaza:
- Inspector, clasa I, grad profesional asistent - Compartiment impozite, taxe locale si alte venituri
- Referent, clasa III, grad profesional asistent - Compartiment urbanism lucrari publice, protectia mediului, achizitii publice. Pentru mai multe detalii: click aici

Anunt concurs pentru ocuparea a 28 posturi de consiliei de probatiune din cadrul serviciilor de probatiune, din care Serviciul de probatiune Ialomita - 2 posturi vacante (incepand cu 01 septembrie 2016): click aici

Anunt concurs: 
  • Proces verbal nr. 1590 din 28.04.2016 incheiat astazi cu ocazia sustinerii probei scrise in cadrul concursului organizat pentru ocuparea postului de bibliotecar M IA: click aici
  • Proces verbal nr. 1587 din 28.04.2016 privind refuzarea participarii doamnei Piva Iuliana la concursul organizat pentru ocuparea postului de bibliotecar - lipsa document dosar: click aici
  • Hotararea nr. 1 din 27.04.2016 privind admiterea contestatiei depusa de doamna Piva Iuliana: click aici
  • Proces verbal nr. 1570 din 27.04.2016 privind admiterea contestatiei depusa de doamna Piva Iuliana si aproba participarea acesteia la concursul organizat in data de 28.04.2016 pentru ocuparea postului de bibliotecar: click aici
  • Proces verbal nr. 1555 din 26.04.2016 incheiat astazi cu ocazia selectarii dosarelor candidatiilor inscrisi la concursul organizat in data de 28.04.2016 pentru ocuparea postului de bibliotecar M IA: click aici

Primăria comunei Sfântu Gheorghe , judeţul Ialomiţa organizează concurs de recrutare pentru ocuparea postului vacant de bibliotecar, IA (1 post)- Compartiment – Cultură , Nivel studii - medii

A.PROBE DE CONCURS 
1. Selecţia dosarelor de înscriere 
2. Proba scrisă
3. Interviu
B. CONDIŢII DE PARTICIPARE LA CONCURS 
a) condiţii generale: sunt cele prevăzute de art. 2 din HG. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale si a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice 
b) - condiţii specifice:
- Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat
- vechime minim 6 luni in specilitatea studiilor
- cunoștințe operare pe calculator
C.CONDIŢII DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI 
1.Data depunerii dosarelor de înscriere la concurs- în termen de 10 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial al Romaniei , partea a III-a( ultima zi de depunere a dosarelor de concurs – 19.04.2016,orele 16,00 
2.Selecţia dosarelor – 26.04.2015 , orele .10,00
3.Proba scrisă – 28.04.2016, orele 10.00
4.Interviul – 03.05.2016 , orele 10.00
5. Locul desfăşurării probelor – sediul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe , str.Principală , nr.36 , sala de şedintă .

D.ACTE OBLIGATORII LA DOSARUL DE ÎNSCRIERE LA CONCURS 
1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
2.copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
3.copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă indeplinirea condițiilor specifice;
4.copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau, dupa caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă în meseria şi /sau în specialiatea studiilor;
5.cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
6.adeverință medicaă care sî ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
7.curriculum vitae;
E.BIBLIOGRAFIE – Bibliotecar IA 
1. Legea nr.215/2001 a administrației publice locale , republicată,modificată si completată 
2. Legea nr.477/2004 privind codul de conduită a personalului contractual cu modificările şi completările ulterioare
3. Legea 334/2002 privind bibliotecile, republicată’ cu modificările şi copletările ulteriare;
4. Ordinul 2062/2000 pentru aprobarea Normelor Metodologice privind evidența ,gestionarea și inventarierea documentelor specifice bibliotecilor publice
5. Ordinul 4626/2005 privind aprobarea Metodologiei de recuperare a documentelor pierdute, distruse ori deteriorate și de taxare a serviciilor și a nerespectării termenelor de restituire a publicațiilor împrumutate din bibliotecile cuprinse în rețeaua învațămantului, precum și a Precizărilor privind calculul valoric al acestor documente ;

F.RELAŢII SUPLIMENTARE 
Relaţii suplimentare se pot obţine de la compartimentul secretariat din cadrul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe ,dna.Nita Tamara Ionela , telefon 0243/262001.
PRIMAR, 
Gomes Iuliana Livia

Primăria comunei Sfântu Gheorghe , judeţul Ialomiţa organizează concurs de recrutare pentru ocuparea postului aferent categoriei funcţionarilor publici de executie din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Sfântu Gheorghe , după cum urmeaza :

A.DENUMIREA FUNCŢIEI PUBLICE 

1. Referent,clasa III,grad profesional asistent                       Compartiment impozite,taxe locale si alte venituri
2. Referent ,clasa III, grad profesional asistent                   Compartiment urbanism lucrări publice,protecţia mediului,                                                                                                                          achiziţii publice
 Nivel studii- medii
B.PROBE DE CONCURS 

1. Selecţia dosarelor de înscriere
2. Proba scrisă
3. Interviu
4.
C. CONDIŢII DE PARTICIPARE LA CONCURS 
a) generale : să indeplinească condiţiile generale prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările si completările ulterioare;
b) specifice : studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat ;
- condiţii minime de vechime : - 6 luni în specialitatea studiilor absolvite
- cunostinte operare PC

D.CONDIŢII DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI 
1.Data limita de depunere a dosarelor (in termen de 20 de zile de la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei ,partea a III-a – 27.04.2016)
2.Selecţia dosarelor – 05.05.2016 , orele 10,00 ,respectiv orele .1300
3.Proba scrisă – 10.05.2016, orele 10,00 ,respectiv orele 14.00
4.Interviul – 16.05.2016 ,rele 10,00 ,respectiv orele 14.00
5. Locul desfăşurării probelor – sediul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe , str.Principală , nr.36 , sala de şedintă .

G.ACTE OBLIGATORII LA DOSARUL DE ÎNSCRIERE LA CONCURS 
1.formularul de înscriere
2.Copia actului de identitate
3.copiile diplomelor de studii şi a altor acte care atestă efectuarea unor specializări
4.copia carnetului de muncă şi adeverinţa care atestă vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor dobandite după data de 01.01.2011 dacă este cazul;
5.cazierul judiciar
6.adeverinţa care atestă starea de sănătate corespunzătoare ;
7.declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfaşurat activităţi de poliţie politică ;

H.RELAŢII SUPLIMENTARE 
Relaţii suplimentare se pot obţine de la compartimentul secretariat din cadrul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe , telefon 0243/262001 ,secretar Nita Tamara Ionela . 
BIBLIOGRAFIE: click aici

Anunt
   Primaria comunei Sfintu Gheorghe, suspenda in temeiul prevederilor H.G. nr. 286 / 2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau in trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, concurs organizat in data de 21.04.2016 pentru postul de bibliotecar. Pentru mai multe detalii: click aici


Primăria comunei Sfântu Gheorghe, judeţul Ialomiţa organizează concurs de recrutare pentru ocuparea posturilor vacante din cadrul aparataului de specialitate al primarului comunei Sfântu Gheorghe, după cum urmeaza :

A.DENUMIREA POSTULUI

1. Bibliotecar, IA (1 post)- Compartiment – Cultură , Nivel studii - superioare
2. Muncitor calificat, II (1post) - Compartiment- Alimentare cu apă , Nivel studii - medii

B.PROBE DE CONCURS
1. Selecţia dosarelor de înscriere
2. Proba scrisă
3. Interviu

C. CONDIŢII DE PARTICIPARE LA CONCURS
a) condiţii generale: sunt cele prevăzute de art. 2 din HG. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale si a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice
b) - condiţii specifice:

Bibliotecar I A
- Studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă
- vechime minim 5 ani in specilitatea studiilor
- cunoștințe operare pe calculator

Muncitor calificat II
- calificare in meseria instalator ,atestată cu diplomă
- vechime minim 5 ani în specialitatea studiilor
- apt din punct de vedere medical

D.CONDIŢII DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI
1.Data depunerii dosarelor de înscriere la concurs- în termen de 10 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial al Romaniei , partea a III-a( ultima zi de depunere a dosarelor de concurs – 14.04.2016,orele 16,00)
2.Selecţia dosarelor – 19.04.2015 , orele .10,00(pentru bibliotecar) si orele 14,00 (pentru muncitor calificat )
3.Proba scrisă – 21.04.2016, orele 10.00(pentru bibliotecar ) si orele 14,00 (pentru muncitor calificat)
4.Interviul – 25.04.2016 , orele 10.00( pentru bibliotecar ) si orele 14,00 (pentru muncitor calificat)
5. Locul desfăşurării probelor – sediul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe , str.Principală , nr.36 , sala de şedintă .

E.ACTE OBLIGATORII LA DOSARUL DE ÎNSCRIERE LA CONCURS
1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
2.copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
3.copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă indeplinirea condițiilor specifice;
4.copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau, dupa caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă în meseria şi /sau în specialiatea studiilor;
5.cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
6.adeverință medicaă care sî ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
7.curriculum vitae;

G.BIBLIOGRAFIE – Bibliotecar IA
1. Legea nr.215/2001 a administrației publice locale , republicată,modificată si completată
2. Legea nr.477/2004 privind codul de conduită a personalului contractual cu modificările şi completările ulterioare
3. Legea 334/2002 privind bibliotecile, republicată’ cu modificările şi copletările ulteriare;
4. Ordinul 2062/2000 pentru aprobarea Normelor Metodologice privind evidența ,gestionarea și inventarierea documentelor specifice bibliotecilor publice
5. Ordinul 4626/2005 privind aprobarea Metodologiei de recuperare a documentelor pierdute, distruse ori deteriorate și de taxare a serviciilor și a nerespectării termenelor de restituire a publicațiilor împrumutate din bibliotecile cuprinse în rețeaua învațămantului, precum și a Precizărilor privind calculul valoric al acestor documente ;

H.BIBLIOGRAFIE – Muncitor calificat II
1. Legea nr.215/2001 a administrației publice locale , republicată ,modificată si completată
2. Legea 477/2004 privind codul de conduită a personalului contractual cu modificările şi completările ulterioare,
3. Capitolul IV – Obligaţiile lucrătorilor din Legea nr. 319/2006 a securităţii şi sănătăţii în muncă;

G.RELAŢII SUPLIMENTARE
Relaţii suplimentare se pot obţine de la compartimentul secretariat din cadrul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe ,dna.Nita Tamara Ionela , telefon 0243/262001.

PRIMAR, 
Gomes Iuliana Livia

ANUNŢ
Nr. 886 din 19.03.2015 privind desfăşurarea examenului pentru promovarea în grad profesional a funcţionarilor publici 

   În conformitate cu prevederile art. 125 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici modificată şi completată, Primăria comunei Grindu, organizează examen de promovare în grad profesional imediat celui superior celui deţinut de funcţionarul public de execuţie, astfel:

   Denumirea funcţiilor publice deţinute:
- Consilier, clasa I, gradul profesional principal,1 post (compartimentul impozite ,taxe locale);
- Inspector ,clasa I, gradul profesional asistent, 1 post(compartimentul registru agricol si fond funciar)
- Consilier ,clasa I, gradul profesional asistent 1 post (compartimentul registru agricol si fond funciar)

   Denumirea funcţiilor publice pentru care se organizează examen:
- Consilier, clasa I, gradul profesional superior,1 post (compartimentul impozite ,taxe locale);
- Inspector ,clasa I, gradul profesional principal, 1 post(compartimentul registru agricol si fond funciar)
- Consilier ,clasa I, gradul profesional principal 1 post (compartimentul registru agricol si fond funciar)

   Data susţinerii examenului pentru promovarea în grad profesional a funcţionarilor publici este ziua de 24.04.2015 ora 10.00 , ora 13,00 respectiv ora 15,00 - proba scrisă şi 28.04.2015 ora 10.00, ora 13,00 respectiv ora 15,00 interviul.

   Condiţii de desfăşurare a concursului:
- data până la care se pot depune dosarele de înscriere: 03.04.2015.
- instituţia publică la care se pot depune dosarele de concurs: Primăria comunei Sfantu Gheorghe, judeţul Ialomiţa.

   Condiţii de participare la concursul de promovare în grad profesional:
- să aibă cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează;
- să fi obţinut cel puţin calificativul ”bine” la evaluarea anuală a performanţelor individuale în ultimii 2 ani calendaristici;
- să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile Legii 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată(2), cu modificările și completările ulterioare.

    Dosarul de concurs depus de către candidatul pentru concursul de promovare în grad profesional va conţine în mod obligatoriu:
- copie de pe carnetul de munca sau adeverinţă eliberată de Compartimentul de Resurse Umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;
- copii de pe rapoartele de evaluare din care să reiasă că a obţinut cel puţin calificativul "bine" la evaluarea anuală a performanţelor individuale în ultimii 2 ani calendaristici;
- formularul de înscriere.
   Bibliografiile pe baza cărora se vor desfăşura concursurile de promovare în grad profesional din perioada 24.04.2015 – 28.04.2015,se afla la Secretariatul primariei.

Relaţii suplimentare se pot obţine de la secretarul comunei Sfantu Gheorghe, tel /fax 0243/262001.
PRIMAR, 
Gomes Iuliana Livia



Primăria comunei Sfântu Gheorghe , judeţul Ialomiţa organizează concurs de recrutare pentru ocuparea postului aferent categoriei funcţionarilor publici de executie din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Sfântu Gheorghe , după cum urmeaza :
A.DENUMIREA FUNCŢIEI PUBLICE 
Referent ,clasa III, grad profesional asistent                                             Compartiment urbanism
                                                                                           lucrări publice,protecţia mediului,achiziţii publice
Nivel studii medii

B.PROBE DE CONCURS 
Selecţia dosarelor de înscriere
Proba scrisă
Interviu

C. CONDIŢII DE PARTICIPARE LA CONCURS 
a) să indeplinească condiţiile generale prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici , republicată , cu modificările si completările ulterioare;
b) studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat
c) condiţii minime de vechime : - 6 luni în specialitatea studiilor absolvite
d) cunostinte operare PC

D.CONDIŢII DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI 
1.Data depunerii dosarelor de înscriere la concurs- în termen de 20 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial al Romaniei , partea a III-a( ultima zi de depunere a dosarelor de concurs – 13.04.2015)
2.Selecţia dosarelor – 17.04.2015 , orele .1300
3.Proba scrisă – 17.04.2015, orele 14.00
4.Interviul – 22.04.2015 , orele 14.00
5. Locul desfăşurării probelor – sediul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe , str.Principală , nr.36 , sala de şedintă .

E.ACTE OBLIGATORII LA DOSARUL DE ÎNSCRIERE LA CONCURS 
1.formularul de înscriere
2.Copia actului de identitate
3.copiile diplomelor de studii şi a altor acte care atestă efectuarea unor specializări
4.copia carnetului de muncă şi adeverinţa care atestă vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor dobandite după data de 01.01.2011 dacă este cazul;
5.cazierul judiciar
6.adeverinţa care atestă starea de sănătate corespunzătoare ;
7.declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfaşurat activităţi de poliţie politică ;

G.RELAŢII SUPLIMENTARE 
Relaţii suplimentare se pot obţine de la compartimentul secretariat din cadrul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe , telefon 0243/262001 .


Primăria comunei Sfântu Gheorghe, judeţul Ialomiţa organizează concurs de recrutare
pentru ocuparea postului aferent categoriei funcţionarilor publici de executie din cadrul aparatului 
de specialitate al primarului comunei Sfântu Gheorghe, după cum urmeaza:

A.DENUMIREA FUNCŢIEI PUBLICE 
Referent ,clasa III, grad profesional asistent                                      Compartiment buget,programe,prognoze,contabilitate 
Nivel studii medii

B.PROBE DE CONCURS 
Selecţia dosarelor de înscriere
Proba scrisă
Interviu

C. CONDIŢII DE PARTICIPARE LA CONCURS 
a) să indeplinească condiţiile generale prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici , republicată , cu modificările si completările ulterioare;
b) studii medii ,absolvite cu diplomă de bacalaureat în domeniul ştiintelor economice .
c) condiţii minime de vechime : - 6 luni în specialitatea studiilor absolvite
d) cunostinte operare PC

D.CONDIŢII DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI 
1.Data depunerii dosarelor de înscriere la concurs- în termen de 20 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial al Romaniei , partea a III-a( ultima zi de depunere a dosarelor de concurs – 13.04.2015)
2.Selecţia dosarelor – 17.04.2015, orele 9.00
3.Proba scrisă – 17.04.2015, orele 11.00
4.Interviul – 22.04.2015, orele 10.00
5. Locul desfăşurării probelor – sediul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe , str.Principală, nr.36, sala de şedintă.

F.ACTE OBLIGATORII LA DOSARUL DE ÎNSCRIERE LA CONCURS 
1.formularul de înscriere 
2.Copia actului de identitate
3.copiile diplomelor de studii şi a altor acte care atestă efectuarea unor specializări
4.copia carnetului de muncă şi adeverinţa care atestă vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor dobandite după data de 01.01.2011 dacă este cazul;
5.cazierul judiciar
6.adeverinţa care atestă starea de sănătate corespunzătoare ;
7.declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfaşurat activităţi de poliţie politică;

G.RELAŢII SUPLIMENTARE 
Relaţii suplimentare se pot obţine de la compartimentul secretariat din cadrul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe, telefon 0243/262001 .


Primăria comunei Sfântu Gheorghe, judeţul Ialomiţa organizează în data de 
02.02.2015 la sediu, concurs pentru ocuparea postului de ŞEF CENTRU, gradul I,
 ( normă întreaga) în cadrul Centrului Social de zi pentru Copii Viitorul din comuna Sfântu Gheorghe. 

Condiţii de desfăşurare a concursului 
Depunerea dosarelor de înscriere se face începand cu data de 06.01.2015 pâna la data de 12.01.2015 orele 16.00

Etapele concursului : 
a) verificarea îndeplinirii condiţiilor stabilite pentru participarea la concurs (selectarea dosarelor): 02.02.2015, orele 09.00
b) verificarea competenţei profesionale (proba scrisă ): 02.02.2015 . orele 10.00
c) proba de interviu: 03.02.2015, orele 10.00

Condiţii pentru ocuparea postului ( HGR. 286/ 2011): 
- cetăţenie română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinând Spatiului Economic European şi domiciliul in România;
- cunoasterea limbii române scris şi vorbit;
- vârsta minimă reglementată de prevederile leagle;
- capacitate deplină de exerciţiu
- starea sănătăţii corespunzătoare postului atestată prin certificat medical eliberat de medical de familie sau de unităţi sanitare abilitate;
- cazier judiciar – să nu existe condamnare definitivă pentru savarsirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului, ori contra autorităţii, de serviciu sau în legatură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, ce ar determina incompatiblitate cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
- studii superioare în specialitatea asistenţei sociale, atestate cu diploma;

Cerinţe specifice : 
- vechime în specialitatea studiilor minim 2 ani;
- specializări în domeniul asistenţei sociale;
- cunostinţe PC;
- cunostinţe limbi străine, nivel mediu.

Concursul va consta în proba scrisă şi interviu. 

Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor depune următoarele documente : 
- cerere de înscriere la concurs adresată primarului unităţii;
- copia actului de identitate;
- copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
- copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi /sau în specialitatea studiilor;
- cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l faca incompatibil cu funcţia pentru care candidează; ( cazierul judiciar va fi depus cel mai târziu până la data desfaşurării probei scrise a concursului);
- adeverinţa medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, eliberată de medicul de familie sau alte unităţi sanitare abilitate;
- recomandare de la ultimul loc de muncă;
- curriculum vitae.

Documenetele prevăzute mai sus se depun la secretariatul primăriei comunei Sfântu Gheorghe .

Relaţii suplimentare se pot obţine de la secretariatul primăriei, persoana de contact Niţă Tamara Ionela, telefon : 0243/262001 sau 0243/262224 sau click aici

Primăria comunei Sfântu Gheorghe, judeţul Ialomiţa organizează concurs de recrutare pentru ocuparea 
postului aferent categoriei funcţionarilor publici de executie din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Sfântu Gheorghe, după cum urmeaza:

A. DENUMIREA FUNCŢIEI PUBLICE 
Inspector, clasa 1, grad profesional asistent Compartiment       urbanism lucrări publice, protecţia                                                                                                                           mediului, 
achiziţii publice 
Nivel studii superioare

B. PROBE DE CONCURS 
Selecţia dosarelor de înscriere
Proba scrisă
Interviu

C. CONDIŢII DE PARTICIPARE LA CONCURS 
a) să indeplinească condiţiile generale prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările si completările ulterioare;
b) studii universitare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul administratiei publice .
c) condiţii minime de vechime: - un an în specialitatea studiilor absolvite

D. CONDIŢII DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI 
1. Data depunerii dosarelor de înscriere la concurs- în termen de 20 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial al Romaniei , partea a III-a (ultima zi de depunere a dosarelor de concurs – 26.01.2015)
2. Selecţia dosarelor – 06.02.2015, orele 10.00
3. Proba scrisă – 09.02.2015, orele 10.00
4. Interviul – 10.02.2015, orele 14.00
5. Locul desfăşurării probelor – sediul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe, str.Principală, nr.36, sala de şedintă.

E. BIBLIOGRAFIE 
Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, modificată şi completată;
Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, modificată şi completată;
Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită al funcţionarilor publici, republicată, modificată si completată;
O.U.G.nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, modificată şi completată ulterior;
H.G nr. 925 din 19 iulie 2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publica din <LLNK 12006 34180 301 0 45>Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publica, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii,modificată şi completată ulterior,
O.U.G. nr. 54 din 28 iunie 2006 privind regimul contractelor de concesiune de bunuri proprietate publica,modificată şi completată, ulterior,
Norme Metodologice din 14 februarie 2007 de aplicare a <LLNK 12006 54180 301 0 46>Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 54/2006 privind regimul contractelor de concesiune de bunuri proprietate publică,
Legea nr. 50 din 29 iulie 1991 privind autorizarea executării construcţiilor şi unele măsuri pentru realizarea locuinţelor, republicată, modificată şi completată,
Ordinul nr. 839 din 12 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a <LLNK 11991 50 11 211 0 17>Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, modificat şi completat.
Legea nr. 350 din 6 iulie 2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, modificată şi completată ,
H.G nr. 273 din 14 iunie 1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora, cu modificări şi completări,

F. ACTE OBLIGATORII LA DOSARUL DE ÎNSCRIERE LA CONCURS 
1. formularul de înscriere
2. Copia actului de identitate
3. copiile diplomelor de studii şi a altor acte care atestă efectuarea unor specializări
4. copia carnetului de muncă şi adeverinţa care atestă vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor dobandite după data de 01.01.2011 dacă este cazul;
5. cazierul judiciar
6. adeverinţa care atestă starea de sănătate corespunzătoare;
7. declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfaşurat activităţi de poliţie politică;

G. RELAŢII SUPLIMENTARE 
Relaţii suplimentare se pot obţine de la compartimentul secretariat din cadrul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe, telefon 0243/262001: click aici.
PRIMAR, 
Gomes Iuliana Livia 

Primăria comunei Sfântu Gheorghe, judeţul Ialomiţa organizează concurs de recrutare pentru 
ocuparea postului aferent categoriei funcţionarilor publici de executie din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Sfântu Gheorghe, după cum urmeaza:

A. DENUMIREA FUNCŢIEI PUBLICE 
Inspector, clasa 1, grad profesional principal Compartiment       buget, programe, prognoze, contabilitate

Nivel studii superioare

B. PROBE DE CONCURS 
Selecţia dosarelor de înscriere
Proba scrisă
Interviu

C. CONDIŢII DE PARTICIPARE LA CONCURS 
a) să indeplinească condiţiile generale prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările si completările ulterioare;
b) studii universitare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiintelor economice.
c) condiţii minime de vechime: - 5 ani în specialitatea studiilor absolvite

D. CONDIŢII DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI 
1. Data depunerii dosarelor de înscriere la concurs- în termen de 20 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial al Romaniei , partea a III-a (ultima zi de depunere a dosarelor de concurs – 26.01.2015)
2. Selecţia dosarelor – 05.02.2015 , orele 10.00
3. Proba scrisă – 06.02.2015, orele 10.00
4. Interviul – 09.02.2015, orele 14.00
5. Locul desfăşurării probelor – sediul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe, str.Principală, nr.36, sala de şedintă .

E. BIBLIOGRAFIE 
Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, modificată şi completată;
Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, modificată şi completată;
Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită al funcţionarilor publici, republicată, modificată si completată;
Ordonanta Guvernului 92/2003 – Codul de procedură fiscală, republicată, modificată şi completată;
Hotararea Guvernului nr.1050/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a O.G.92/2003;
Legea contabilităţii nr.82/1991, republictă, modificată si completată ulterior;
Ordinul nr.1917/12.12.2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia;
Legea nr.273/2006 privind finanţele publice locale, modificată şi completată ulterior.
Legea nr.356/2013 –a bugetului de stat pentru anul 2014.

F. ACTE OBLIGATORII LA DOSARUL DE ÎNSCRIERE LA CONCURS 
1. formularul de înscriere
2. Copia actului de identitate
3. copiile diplomelor de studii şi a altor acte care atestă efectuarea unor specializări
4. copia carnetului de muncă şi adeverinţa care atestă vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor dobandite după data de 01.01.2011 dacă este cazul;
5. cazierul judiciar
6. adeverinţa care atestă starea de sănătate corespunzătoare ;
7. declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfaşurat activităţi de poliţie politică; 

G. RELAŢII SUPLIMENTARE 
Relaţii suplimentare se pot obţine de la compartimentul secretariat din cadrul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe, telefon 0243/262001: click aici.
PRIMAR, 
Gomes Iuliana Livia 


Primăria comunei Sfântu Gheorghe, judeţul Ialomiţa organizează concurs de recrutare pentru ocuparea postului aferent categoriei funcţionarilor publici de executie din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Sfântu Gheorghe, după cum urmeaza :

A. DENUMIREA FUNCŢIEI PUBLICE 
Referent, clasa III, grad profesional asistent          Compartiment registratură şi relaţii cu publicul,                             petiţii, arhivă 
Nivel studii -medii

B. PROBE DE CONCURS 
Selecţia dosarelor de înscriere
Proba scrisă
Interviu

C. CONDIŢII DE PARTICIPARE LA CONCURS 
a)să indeplinească condiţiile generale prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările si completările ulterioare;
b) studii medii, absolvite cu diplomă de bacalaureat
c) condiţii minime de vechime: - 6 luni în specialitatea studiilor absolvite

D. CONDIŢII DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI 
1. Data depunerii dosarelor de înscriere la concurs- în termen de 20 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial al Romaniei, partea a III-a (ultima zi de depunere a dosarelor de concurs – 06.01.2015)
2. Selecţia dosarelor – 08.01.2015, orele 14.00
3. Proba scrisă – 16.01.2015, orele 9.00
4. Interviul – 19.01.2015 , orele 14.00
5. Locul desfăşurării probelor – sediul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe, str.Principală, nr.36, sala de şedintă.

E. BIBLIOGRAFIE 
Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, modificată şi completată;
Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, modificată şi completată;
Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită al funcţionarilor publici, republicată, modificată si completată;
Ordonanţa Guvernului nr.27/2002- privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările şi completările ulterioare;
Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public , cu modificările si completările ulterioare;
Hotărârea Guvernului nr. 123 /2002 pentru aprobarea Normelor Metodoligice de aplicare a Legii nr.544/2001;
Legea nr.16/1996 a Arhivelor Naţionale, republicată, modificată si completată ulterior;
Normele metodologice din 27 septembrie 2013 privind aplicarea unor dispoziţii ale Legii nr.16/1996;

F. ACTE OBLIGATORII LA DOSARUL DE ÎNSCRIERE LA CONCURS 
1. formularul de înscriere
2. Copia actului de identitate
3. copiile diplomelor de studii şi a altor acte care atestă efectuarea unor specializări
4. copia carnetului de muncă şi adeverinţa care atestă vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor dobandite după data de 01.01.2011 dacă este cazul;
5.cazierul judiciar
6.adeverinţa care atestă starea de sănătate corespunzătoare;
7.declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfaşurat activităţi de poliţie politică;

G. RELAŢII SUPLIMENTARE 
Relaţii suplimentare se pot obţine de la compartimentul secretariat din cadrul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe, telefon 0243/262001: click aici

PRIMAR, 
Gomes Iuliana Livia 


Primăria comunei Sfântu Gheorghe, judeţul Ialomiţa organizează concurs de recrutare pentru ocuparea postului aferent categoriei funcţionarilor publici de executie din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Sfântu Gheorghe, după cum urmeaza :

A. DENUMIREA FUNCŢIEI PUBLICE 
Inspector, clasa 1, grad profesional asistent        
Compartiment impozite, taxe locale 
Nivel studii superioare

B. PROBE DE CONCURS 
Selecţia dosarelor de înscriere
Proba scrisă
Interviu

C. CONDIŢII DE PARTICIPARE LA CONCURS 
a) să indeplinească condiţiile generale prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările si completările ulterioare;
b) studii universitare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiintelor economice.
c) condiţii minime de vechime: - un an în specialitatea studiilor absolvite

D. CONDIŢII DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI 
1. Data depunerii dosarelor de înscriere la concurs- în termen de 20 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial al Romaniei, partea a III-a (ultima zi de depunere a dosarelor de concurs – 07.01.2015)
2. Selecţia dosarelor – 08.01.2015, orele 10.00
3. Proba scrisă – 15.01.2015, orele 10.00
4. Interviul – 16.01.2015, orele 14.00
5. Locul desfăşurării probelor – sediul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe, str.Principală, nr.36, sala de şedintă.

E. BIBLIOGRAFIE 
Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, modificată şi completată;
Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, modificată şi completată;
Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită al funcţionarilor publici, republicată, modificată si completată;
Legea nr.571/2003- Codul fiscal , cu modificarile şi completarile ulterioare- titlul IX – Taxe şi impozite locale;
HG nr. 44/2004 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii 571/2003;
Legea nr.273/2006 cu privire la finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;
Ordonanta Guvernului 92/2003 – Codul de procedură fiscală, republicată, modificată şi completată;
Hotararea Guvernului nr.1050/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a O.G.92/2003 ;

F. ACTE OBLIGATORII LA DOSARUL DE ÎNSCRIERE LA CONCURS 
1. formularul de înscriere
2. Copia actului de identitate
3. copiile diplomelor de studii şi a altor acte care atestă efectuarea unor specializări
4. copia carnetului de muncă şi adeverinţa care atestă vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor dobandite după data de 01.01.2011 dacă este cazul;
5. cazierul judiciar
6. adeverinţa care atestă starea de sănătate corespunzătoare;
7. declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfaşurat activităţi de poliţie politică;

G. RELAŢII SUPLIMENTARE 
Relaţii suplimentare se pot obţine de la compartimentul secretariat din cadrul Primăriei comunei Sfântu Gheorghe, telefon 0243/262001: click aici .

PRIMAR, 
Gomes Iuliana Livia

    - pentru ocuparea postului de psiholog specialist, pentru cerintele postului click aici 
    Primaria comunei Sfintu Gheorghe, judetul Ialomita organizeaza in data de 18.12.2012 la sediu, concurs pentru ocuparea postului de psiholog specialist cu ½ norma , pe perioada nedeterminata , in cadrul Centrului Social de zi pentru copii Viitorul din comuna Sfintu Gheorghe .

Conditii de desfasurare a concursului

Depunerea dosarelor de inscriere se face incepand cu data de 02.11.2012 pana la data de 15.11.2012 orele 16.00

Etapele concursului:

a) verificarea indeplinirii conditiilor stabilite pentru participarea la concurs(selectarea dosarelor ): 20.11.2012 , orele 10.00
b) verificarea competentei profesionale ( proba scrisa ): 18.12.2012 . orele 9.00
c) proba de interviu : 20.12.2012, orele 9.00

       -  pentru ocuparea postului de sef centru, pentru cerintele postului: click aici

       Primaria comunei Sfintu Gheorghe, judetul Ialomita organizeaza in data de 17.12.2012  la sediu , concurs pentru ocuparea postului de SEF CENTRU  cu norma intreaga,  in cadrul Centrului Social de zi pentru Copii Viitorul  din  comuna  Sfintu Gheorghe .

Conditii de desfasurare a concursului

Depunerea dosarelor de inscriere se face incepand cu data de  02.11.2012 pana la data de 15.11.2012 orele 16.00

Etapele concursului :

a) verificarea indeplinirii conditiilor stabilite pentru participarea la concurs (selectarea dosarelor): 19.11.2012 , orele 10.00

b)  verificarea competentei profesionale ( proba scrisa ): 17.12.2012 . orele 9.00

c)  proba de interviu : 19.12.2012, orele 9.00


         - pentru ocuparea functiei contractuale muncitor treapta II (mecanic-instalator) in cadrul Serviciului de alimentare cu apa, pentru cerintele postului click aici 

Organizarea concursului

1. Dosarele se pot depune pânǎ la data de 02.11.2012 pana la data de 15.11.2012,ora 16.00 la secretarul comunei Sfintu Gheorghe, judetul Ialomita;

2. Concursul va consta in sustinerea unei probe practice si a unui interviu si se va desfasura la sediul Primariei comunei Sfintu Gheorghe

 - selectarea dosarelor – 19.11.2012 , orele 13,00

- proba practică de evaluare a aptitudinilor cu relevanţă directă pentru performanţele de post va avea loc ĩn data de 14.12.2012 ,ora 10.00;

- interviul structurat pe subiecte profesionale va avea loc ĩn data de 18.12.2012,ora 13.00;